Lijfelijk

  
zapnimf1kleindonkerroze-op-paars.jpg   Wil je pulken aan me?
De ontzetting uit mijn haren?
Krab je wat twijfels van mijn rug?
Bepotel me als het ware,
dan neem ik jouw hartstocht terug.
  
Peuter een keer,
teder, sensitief en zonder dwang
in het kuiltje boven mijn sleutelbeen
– Voel je mijn nakende teloorgang? –
een plek uitermate erotogeen.
  
Mijn drieste vermetelheid,
lik ze, lief, uit mijn wonden.
Laten we ze een voor een verdelen,
alsof nooit anders heeft plaatsgevonden
dan onze lichamen en hun strelen.
  
Wil je graven in me?
Haal het liefs dat ons nog rest in me naar boven.

  

Eén reactie to “Lijfelijk”

  1. zapnimf Says:

    26-10-2006
    gebrek aan fantasie/eigen ervaring/woordenschat ?
    Er is één ding dat IK niet snap. Hoe komt het toch dat niemand (allé, toch drie mensen zeker) hier iets van snapt?

    26-10-2006, 23:49 geschreven door Dryade

    22-10-2006
    Wa hemme ze nu weer binnengesmeten in mijn etablisment.
    Mannekes, kan iemand den Freddy eens komen ophalen. Die ligt hier nog altijd neffes de patattensnijer in zen bloot gat, mee z’n spel in frikandellen en die saus oep z’n lijf proeft ook nie gelak mayonaise. Als ik hem zo zie liggen, ist hem just z’n vader al was dieje z’n viandel wel wat groter.
    Soit, als hem subiet niet weg is, zet ik hem bij d’afgewerkte olie.

    Yvonne
    Zaakvoerster Taverne “Bij Yvonne”

    (zeg madam : schoon verske al snap ik er den hond z’n climaksen van)

    22-10-2006, 16:13 geschreven door http://www.kombijyvonne.com

    na aanschaf van 4 encyclopedieën en 6 woordenboeken
    speedy ,
    ik geef het ook op,
    Nu kan ik erotogeen nergens vinden en bij sensitief peuteren kan ik me ook niet veel voorstellen.
    Maar ik denk speedy, dat het gewoon over goeie sex gaat. Allé, dat denk ik hé mor ik ben ok niet zeker.Vraagt gij het is as ge wilt.

    Met vriendelijkr groeten
    22-10-2006, 13:24 geschreven door Duvel

    Mooi zap
    – Mooi zap, waarlijk
    – Jah, ik doe mijn best, maar ik blijf bescheiden uiteraard.
    – En dat heb je zo uit je duim gezogen?
    – Bwoa… ergens vorige week had ik nog wat gemengde gevoelens over en ik dacht : “Laat ik die nu eens onder mijn arm nemen, en ze recupereren tot een ietsje iets.
    – Waarom reageer je nu eigenlijk zelf eerst?
    – Sja, mijn rijmsels trekken niet zoveel reacties, wie weet slaan ze die gewoon over – dat doe ik ook altijd met voze moppen op andere blogs – en dat vind ik dan weer zo sneu voor mezelf, pas op, als ik wat moeite doe, kan ik best gevoelig vatbaar zijn voor commentaren hoor, en zo doende kan ik toch al genieten van mijn eigen reactie.
    – Als je ze zo leest, wat is je mening er dan over?
    – Nou, dat ik natuurlijk weer zeer beantwoord aan het dikkenekbeeld dat anderen van me hebben.
    – Vind je dat erg?
    – Neuh… ik relativeer… ik relativeer…

    (pathetisch) (knieval) Hou van mij!!

    – Je overdrijft ook.
    – Ja?

    (Iemand en iemand lopen vlug weg uit cyberspace.)
    22-10-2006, 11:39 geschreven door zapnimf


Geef een reactie

