Ich bin wie duuuuu!

  
   Ik : Hier, ze duwt ons weer op het scherm hoor.
Ik : Ja, ’t zal weer wat zijn.
Ik : Hetzelfde van altijd hè, ze heeft weer geen tijd.
Ik : Of ze probeert wat te verzwijgen, dat kan ook.
Ik : Je bedoelt toch niet dat verhaal van die vlooienbeten op een zeer onwelvoeglijke plaats?
Ik : Ik heb nog koppijn van de vorige keer toen we de man met de hamer tegenkwamen. Veel goesting om mij hier te gaan profileren heb ik vandaag niet.
Huh? Wat vlooienbeten? Is ze op de kat gaan zitten?
Ik : Neen, ik geloof dat ze wat te laat doorhad dat die rotkat op haar achteloos weggesmeten pyjama in de badkamer is gaan liggen.
Ik : Daar moet je weer zapnimf voor heten natuurlijk, eigen schuld, dikke jeukerige bult!
Ik : ’t is te hopen voor haar dat ze de eerste weken geen touche heeft : “Ooh schat, wat een poezelig achterwerkje, zijn die bultjes in de vorm van een hartje speciaal voor mij erop aangebracht?”
Ik : Mja, subiet is ze alweer ribbedebie, stel je voor dat ze uitgerekend vanavond botst op iemand waar het mee klikt.
Ik : Ha ha ha! Gij zwanst of watte?
Ik : Zooooo abnormaal is dat toch niet?
Ik : Nee?
Ik : Euh… eigenlijk wel, maar laat ons onszelf het voordeel van de twijfel geven.
Ik : Uhu, per slot van rekening zijn we wel positivo’s natuurlijk.
Ik : Uiteraard! Wij bestaan uit twee brokken samengesmolten pure synergie!
Ik : Dus… wat wil zeggen : dat gaat vanavond goed aflopen met het mens!
Ik : Jaaaaah, die gaat de tijd van haar leven hebben!
Ik : Dat moet gevierd worden! Muziek maestro!
Ik : Luider! Luider!
Ik : Jiehaaaaaa!
   
Met een onwaarschijnlijke uitbundige vreugdepolonaise zwieren ik en ik, luidkeels galmend “Ich bin wie duuuuuuuuuuuuu” galmend de blogkamer uit.
“Joepiejaidie joepiejaida joepiejaidie joepiejaida!!”
(vier benen links in de lucht tegen mekaar klepperend, vier benen rechts in de lucht tegen mekaar klepperend, met onzer aller smoel tegen de grond klepperend.)
“Hoera!! Hoera!! Hoeraaaa!!”
  
Geef een reactie

