Gratis drinken voor beginnelingen

  
zapnimf1wit-op-paars.jpg  – “Die vent kijkt naar jou!”
– “Huh?”
– “Daar daar, hij komt af. Trek je dubbel kin in!”
– “Met een beetje chance is onze volgende witte wijn gratis, joehoe.”
  
Nonchalant flamboyant staat hij naast ons zijn elleboog te bestuderen. Hij twijfelt of, hij ons met de ober als tussenpersoon iets te drinken zal aanbieden, of hij zijn charmes rechtstreeks tot ons zal richten. De moed in zijn schoenen dwingt hem met uiterste krachten tot het laatste. Uit een of ander puberblaadje heeft hij ooit enkele openingszinnen genoteerd. Niks mis mee natuurlijk, maar hij maakt de fout om ze ook nog uit te proberen. Op ons.
De domoor.
  
– “Dag dames.”
  
Zijn glimlach reikt verder dan de achterdeur van het etablissement en een felle straal lichtweerkaatsing flitst van zijn gebit recht mijn pupil binnen. Ik grimas mijn ene oog dicht en denk stevig aan een eenheid alcohol in het verschiet. Het hoofd van de man ook, dat knikkert alsof het zich los wil draaien en een eigen leven wil gaan beginnen. Ergens waar idiote beginzinnen niet zoveel concentratie vragen.
  
– “Vertel eens dames… wat is het grootste lichamelijk genot dat je al hebt mogen meemaken. Hier staat uw dienaar.”
  
Ik dacht : “Laat ik eens open en eerlijk zijn, net zoals de mannen het graag hebben…”
  
– “Ewel, na het baden in het bad pissen terwijl ik het water laat lopen… hmmmm.”
  
  
De wijn was die avond op eigen kosten.
  
  
11 Reacties to “Gratis drinken voor beginnelingen”

  1. madameblogt Says:

    Fantastisch antwoord! Zo gevat!

  2. zeezicht Says:

    Het zou mij verwonderd hebben als jij zo geen antwoord had kunnen verzinnen. Maar waren dat niet de mannen die dat doen? In ’t bad…

  3. zapnimf Says:

    @madame : dankuwel, ‘k heb er nog zo enkele in mijn mouw zitten, zeer doeltreffend.

    @zeezicht : die doen dat overal, zeezicht, overal, als het maar onkuis is.

  4. vandepotgerukte Says:

    Onkuis? In uw bad zeiken is gewoon goor. Maar elk zijn meug natuurlijk

    Was getekend

  5. Stijn Says:

    Volgende keer meer geluk. Misschien kom je dan wel je eigen salirofiel tegen. (:

  6. micheleeuw Says:

    Schitterend gevonden !
    Ik zou gezegd hebben : ach snotneus, wat jij nog moet leren ben ik alweer vergeten ! 😆

  7. Thomas Says:

    Een prachtig gevat antwoord! Proficiat, zo heb ik ze graag: Absurd en onverwacht 😀

  8. zapnimf Says:

    @vandepotgerukte : het bad is slechts één rukje van de pot weg hoor.
    @stijn : het geluk komt al in drommen over me heen hoor, maak u maar niet te ongerust. Euh… salirofiel? Een evenzeer een opvreemdeplaatsenpissendemedemens ofzo?
    @micheleeuw : goed gelachen met die van jou… om te onthouden.
    @thomas : aha! dus van jou zouden we wel wijn gekregen hebben! Goed om weten!

  9. dana Says:

    daar was je dan snel vanaf ! goed antwoord !
    ik wil er nog wel een paar andere weten….

  10. sahara Says:

    Gewoon goor, inderdaad!!
    Kan je dat niet gewoon in de douche doen, zoals echt beschaafd volk (ja ja, u mag gerust ‘sahara’ lezen hier) ?

  11. sahara Says:

    Maar goed, dit gezegd zijnde, ik heb crimineel hard gelachen met dit stukske, dju, verdomme, ‘k ben blij dat je terug begonnen bent.


Geef een reactie

