Wijvenweek : Specifieke vrouwenproblematiek

  
ww_banner_500x2009.gif
    
Dju.
Al mijn zuurverdiende centen naar die ondingen.
Marc Coucke is rijk geworden op mijn rug!
  
En dan lees je dit :
  
  f20080328-0011pil.jpeg
   
Uit De Morgen 20 maart 2008
  
  
13 Reacties to “Wijvenweek : Specifieke vrouwenproblematiek”

  1. Lalena Says:

    De Morgen 20 april 2008? die krant heb ik nog niet 😉

  2. Kris Says:

    Ik zou het er in ieder geval niet meer op wagen 😉

  3. muggenbeet Says:

    dat van die ene pil vergeten? Dat had je ook aan mij mogen vragen, wist ik al langer.

  4. zapnimf Says:

    @Kris : Goeie tip, Kris, die ga ik zeker in overweging nemen!
    @Muggenbeet : Weet je ook waar de zwangerschapstests het goedkoopst zijn?

  5. Kris Says:

    Cfr. Avatar: Oh ja, nu zie ik het. Mocht ik nu nog weten waar dat vandaan komt… Enfin, in ieder geval, het had erger gekund 😉

  6. Patrick Says:

    Hé langebenenzap,
    waarom moet het mannetje geen condoom aan?

  7. vandepotgerukte Says:

    Zonder de pil
    Niet van de bil.

    Was getekend

  8. zeezicht Says:

    Er zijn vrouwen zwanger geraakt die toch trouw alle dagen hun pil geslikt hadden… dus…

  9. micheleeuw Says:

    Ik weet dit al jaaaaaren. Ik vergat er zo vaak en mijn huisarts had gezegd dat ik alleen die van de vorige dag moest nemen, dat ik na enkele maanden opnieuw een volledige strip had uit de pillen die ik vergeten was. Nooit zwanger geworden omdat mijn baarmoeder niet volledig ontplooit is en ik dus moeilijk zou kunnen zwanger worden. Gelukkig toeval, voor mij. 😉

  10. chelone Says:

    En verdikken dat die morning after pil doet! En krijg het er dan maar weer eens af.

  11. zapnimf Says:

    @Iedereen : Jullie weten vanalles wat ik niet weet!

  12. muggenbeet Says:

    de goedkoopste zwangerschapstest is nog altijd het rectaal onderzoek met een pvc-buis van 25 cm diameter 🙂


Geef een reactie

