Om te rotten!

  
   Na veertien dagen driemaaldruk eindelijk nog eens een gat in de dag kunnen slapen.
En dan die kutwekkerradio vergeten af te zetten, zodat je met ‘lief klein konijntje’ om kwart voor zeven gewekt wordt.
    
Dàt is om te rotten!
  
19 Reacties to “Om te rotten!”

  1. madameblogt Says:

    Aan de tijd te zien waarop je deze blog gelanceerd is, heb je je niet omgedraaid en verder geslapen. Troost je, overdag valt er meer te beleven dan ’s nachts. 😉

  2. Lalena Says:

    kom maar konijntje, blijf maar wiebele, wiebele…anders wel een geschikt vunzig bedlied : )

  3. muggenbeet Says:

    had het konijntje tussen je benen gelegd 🙂
    je zou dan niet klagen.

  4. zabrila Says:

    Niet getreurd, de zon schijnt!

  5. georgina75 Says:

    Innige deelneming… Maar kom: nu heb je een HELE dag voor de boeg. Geniet ervan. 🙂

  6. Kris Says:

    Oh ja! Dat zou ik ook verschrikkelijk vinden. Aan de voorgaande reacties te zien, zijn jullie allemaal vroege vogels. Zo vroeg al in Blogland…

  7. Kris Says:

    Oh, ja, blijkbaar was ik nog niet goed wakker. Ik zie nu dat de aangeduide tijd niet echt overeen komt met de werkelijke. Een twee uur verschil. Toch niet zo echt vroege vogels dan… Een hele geruststelling 😉

  8. elke Says:

    Bij mij zei het lief: “ik vertrek om tien na negen”.
    En ik dacht: “shit, dat wil zeggen dat ik nu moet opstaan”.
    Innige deelneming!

  9. hilde Says:

    mij dag is begonnen om 6.30u en de zon scheen toen al een beetje, heerlijk zo’n vroege morgens zelfs in de vakantie.

  10. veerle Says:

    Inderdaad om te rotten! Maar ’t is mooi weer, misschien kan er een middagdutje op je terras af.

  11. zeezicht Says:

    Een tijdje geleden maakte mijn wekkerradio mij meestal wakker met Amy Winehouse, dat was nu ook niet precies ideaal om mee wakker te worden.
    Maar als het de radio niet geweest was, dan waarschijnlijk de telefoon. Mijn zoon stuurt mij soms een SMS om te vragen of ik al wakker ben. 🙂

  12. Stef Flater Says:

    Ook al meegemaakt dat ik die verrekte wakker niet had uitgezet. Gelukkig nog niet wakker geworden met zo’n ***lied. Het is hoe dan ook niet plezant.

  13. oortje Says:

    Valdegij dan nie terug in slaap???Ikke wel zenne…ik heb het hier ook al gehad dat dat kreng ‘afloopt’ als ’t nie nodig is. Dan druk ik hem (hardhandig) af en maf gewoon verder !

  14. biezonder Says:

    Ben ik de enige die vandaag wel moest werken?

  15. De Gentse Zwijger Says:

    Een wekker? Heb jij dat nog? Ik heb alleen een gsm!

  16. ckasih Says:

    ================
    ================
    NOW AVAILABLE CHRISTIANITY MADE IN MALAYSIA!!!
    ================
    ================
    EVERY CHRISTIAN NOW MUST LEARN ARABIC. THE FIRST LESSON IS SAY “ALLAH” AND NOT “GOD”.
    This is because English language not suitable anymore because the original Bible is in Arabic.

    Get the full story here: http://ckasih.blogspot.com

  17. micheleeuw Says:

    Ik heb dat ook al voor gehad maar sla het af en slaap verder. Wanneer dat niet gaat, sta ik op en ben niet om aan te spreken ! 😉

  18. zapnimf Says:

    @Madame : Wat een opmerkingsvermogen, madame, maar ik had er nergens bijgeschreven dat het over vandaag (vrijdag) ging. Vrijdag was het een vrijwillige uithetbedsleurderij omwille van een daguitstap naar de Efteling. Eén mei, donderdag, toen ja, toen was het om te rotten.

    @Lalena : “Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus…” En wat maak jij er weeral van? Wat zegt dat over jou, hein? 😉

    @Muggenbeet : Wat moet ik met een konijntje als er een lekkere beer in mijn bedl ligt? Mij hoor je niet klagen over het zoogdierenrijk in mijn onmiddellijke omgeving.

    @Zabrila : Uhu, ik neurie mee met André Van Duin :
    “Oh wat is het leven fijn in de zon.
    Zelfs de grootste pessimist, wordt een veelgevraagde humorist.
    Oh wat is het leven fijn, als de zooooon schijnt!”

    @Georgina : Danku. Ik geniet meestal van de dagen, zelfs al zijn ze half verslapen.

    @Kris : Inderdaad, dat IS verschrikkelijk! 🙂
    Vooral omdat de nachten voor de ochtenden ook zo hun charmes hebben.
    Die tijd klopt inderdaad langs geen kanten, maar ik heb geen flauw idee of ik dat achter de schermen kan aanpassen.

    @Elke : Als het lief tegen mij zegt : “Ik moet eruit, werkendag.”, en ik heb vrijaf, dan geef ik hem gewoon een kus, mompel iets en draai mij nog eens om. Lieven zijn doorgaans zelfstandig genoeg om hun boterhammen zelf te smeren. 😉

    @Hilde : Ik ga efkes uw mening niet delen. Genieten van vroege morgens doe ik het liefst in bed.

    @Veerle : Dat idee van die middagdutjes op het terras volgen wij hier al jaren. Het is dan ook een uitmuntende tip. Alleen spijtig van die duizenden insecten die een voorkeur hebben voor ronkende dutters in de buitenlucht.

    @Zeezicht : Die zoon van jou is duidelijk niet goed opgevoed! 😉
    De gsm blijft bij ons lekker beneden liggen en bekenden weten dat ze ons in het weekend niet voor de middag aan de telefoon kunnen krijgen, zelfs al worden we er wakker van, we redeneren toch dat we de sprint naar beneden niet op tijd halen.
    Amy Winehouse vind ik persoonlijk best wel te pruimen, maar ze moet niet vroeger komen dan negen uur.

    @Stef Falter : Aha, jij begrijpt mij! Het was hier ook niet de eerste keer dat dit gebeurde, groemble.

    @Oortje : Maar jawel, ik val dan gewoon terug in slaap. Jouw proces is indentiek aan het onze. Er was enkel een klein misverstand ontstaan omdat de post zo vroeg verschenen was, maar dat was deze keer op vrijwillige basis.

    @Biezonder : Dàt is pas om te rotten!! We zullen nu een collectieve minuut stilte houden om de werkende mensen een hart onder de riem te steken. Zo.

    @De Gentse Zwijger : Je moet niet zo verwonderd doen. Ik kan al zo tien voordelen opsommen in het voordeel van de wekkerradio. Op vakantie in het buitenland gebruiken wij ook de gsm als wekker, wat een verschrikking! Als je ’s nachts een half oog opentrekt, weet je nooit hoe laat het is en ’s morgens komt er zo’n vreselijk gepiep uit. Dan nog liever ‘Lief klein konijntje.’

    @Ckasih : Verloren gelopen, menneke? De uitgang is langs daar… en vergeet je folderkes niet! Kom nog eens terug als je kan garanderen dat Allah uit zichzelf wekkerradio’s kan programmeren naar de behoeften van hun gebruikers.

    @Micheleeuw : Daarvoor schrijf ik het, de herkenning, zodat ik mij niet de enige pineut op aarde voel. Voor elf uur ’s morgens ben ik nooit aan te spreken. Koene personen die dat aandurven.

  19. 2complex2understand Says:

    Hier nog één die niet om aan te spreken is ’s morgens (en soms ’s avonds ook nog) 🙂


Geef een reactie

