Wij zijn niet van de rapsten

  
   Zondagavond 21.00u :
   
  
   
    
– “Zullen we eraan beginnen?”
– “Neu… waarom? Dat loopt niet weg hoor.”
– “De vuilniskar komt morgenvroeg. Daarom.”
– “O. Ok. Maar al de niet-voor-de-vuilniskar-rest is voor van de week.”
   
Maandag 19.00 u :
   
– “Kijk, het regent… spijtig hè?”
   
   
Sjonge, wat is het heerlijk om een luie dragonder te zijn en je daar niet eens schuldig over te voelen.
  
10 Reacties to “Wij zijn niet van de rapsten”

  1. veerle Says:

    De volgende keer doe je die bommelding maar echt, want zo te lezen overal heb ik veel gemist.

  2. Leen Says:

    Da’s pas levenskunst!
    Enne, jij geeft nog eens leuke reacties, se! Merci hoor!

  3. patrick Says:

    Is dat daar ondertussen niet weggespoeld?

  4. tulp (D.) Says:

    Ik heb al plannen, véééééééééél plannen deze week !!!

  5. zabrila Says:

    Oooh waar is iedereen?
    En zie ik daar niet Coltrui’s stoel?
    Zolang alles blijft staan is de party niet voorbij. Mijn gedacht!

  6. zeezicht Says:

    Ondertussen storm gehad misschien?
    Laat maar waaien dan. 🙂

  7. dana Says:

    dat platform ziet er toch mooi uit op de foto!

  8. zapnimf Says:

    @Veerle : Het zal niet altijd overmacht zijn. Volgende keer ben je erbij!

    @Leen : Hahaha, jaja, levenskunst! (iedereen anders noemt het luiigheid, maar soit)

    @Patrick : Neuh… beetje nat, dat is alles.

    @Tulp : Jaja, zoals : Zeg zap, kan jij met mij naar de winkel rijden want ik heb twee kastjes nodig? Niet moeilijk dat mijn eigen werk blijft liggen.
    Maar ik blijf je dankbaar -mouwveeg mouwveeg- dat je na je harde werkdag nog vrijdag en zaterdag bent komen helpen om dat hier wat te komen coördineren!

    @Zabrila : Het is een benadering waar ikzelf nog niet eens aan had gedacht. Een geweldige zelfs!

    @Zeezicht : Ik dank mijn laksheid dat ze geen partytenten heeft opgesteld. De gevolgen zouden weeral desastreus geweest zijn.

    @Dana : Op de foto? Wat wil je daar precies mee zeggen? Of was je er zaterdag misschien niet bij?

  9. Kris Says:

    Mooi, Zapnimf. Zo zalig Zen…

  10. micheleeuw Says:

    Moet kunnen ! Zeker na een geslaagde blogmeeting. 🙂


Geef een reactie

