Strafbaar

  
   Met je zuurverdiende centen een archieduur potje smeervocht kopen om op je iets minder op een serpentenkop te doen lijken.
En dan verdoeme merken dat die fabrikanten je bedriegen waar je bij staat en een heel luchtgat onder hun eerste laag geblazen hebben.
   
Dàt zou strafbaar moeten zijn.
  
  
  
22 Reacties to “Strafbaar”

  1. dana Says:

    hahaha
    vergelijkbaar met een potje yoghurt dat je opendoet

  2. Coltrui Says:

    Dat gat is voor in uwe neus he slimmeke!

  3. dana Says:

    in Libelle deze week op pag. 40:
    Wat zit er in de nieuwste anticellulitiscrèmes?

    🙂
    🙂

    inderdaad: lucht !

  4. Margo Says:

    Doen ze dat niet met alle producten?
    Neem nu een blok kaas, dat zit ook vol gaten maar je moet wel de hele brok betalen. Of een pakske chips, dat is 3/5 eetbaar gerief en 2/5 lucht.
    Of brood, dat valt bij sommigen gewoonweg uiteen van de gaten. En dinges,…allez kom, alles hé.

  5. Blah Says:

    Dé oplossing: geen archidure potjes meer kopen 😀
    Er was onlangs ergens een test te lezen dat de goeikoopste brol soms zelfs nog beter werkt dan de duurste crèmekes. Als er dan lucht in zit, doet dan niet zo een pijn aan uw portemonnee 😀

  6. Maxie Says:

    oneee, dat is freakin hatelijk maar dingske heeft gelijk: zo is dat met alles: vele verpakking , vele lucht en een klein beetje inhoud. Zo ook bij sommige mensen bijvoorbeeld :p
    @blah: dat ‘goedkope’ cremeke dat gij bedoelt dat uitgetest werd, dat is dat cremeke van de aldi. Ik heb het getest, en tis ook brol! Geef mij maar mijn andere duurdere potjes (ook al zit er een luchtblaaske in)

  7. patrick Says:

    ‘Moddermaskers leggen’ zeg ik U. Vies, goedkoop en naast de deur.

  8. vandepotgerukte Says:

    Moeder natuur heeft mij bedeeld met een dusdanig kratervelletje van langgeleden acné dat geen enkel potje zalf helpt. Dus bij nader inzien nog een zegen ook.

    Was getekend

  9. Storm Says:

    Allez, allez.
    Wie heeft die potjes en zalfjes nu nodig. Ik huiver al als ik een paar labello-stick-lippen (plakkerig spul) moet kussen!

    Groeten,

    Storm

  10. Yves Saint laurent Says:

    Cette bulle d’air est vraiment nécessaire
    (Zonder gaten geen resulaten).

  11. Yucca Says:

    gaten of niet, het gewicht aan crème is hetzelfde hoor 😀 30gr ofzo is dat zeker? da potje heeft bij het over en t weer reizen zeker ondersteboven gelegen ofzo.
    de nachtcrème van den aldi is nochthans super. Je moet gewoon een goeie vochtindringende crème hebben en aangezien ik een superdroge huid heb gebruik ik meestal nachtcrème in den dag ook 😉
    gisteren uitgetest en verbaasd van het resultaat; L’oréal Revitalift Gaasmaskers tegen de rimpels. Leg dat 10min op uw lieftallig gezichtje en zorg dat je niemand tegenkomt want het is echt geen zicht en nadien voelen de rimpels zeker ietsje minder diep. Goei plamuursel is da blijkbaar om alles op te vullen. En zàcht da mijn velleke nu is, nie te doen!
    enfin, wat ik zeggen wou; een mens mag zichzelf wel eens in de watten leggen dus da duur potteke is u gegund hoor 😉
    t is graag gedaan.

  12. muggenbeet Says:

    jamaar, dat kunnen wij mannen ook zeggen van de vrouwen die onder een laagje schmink zitten en een fleske van dit en een potteke van dat. Ook dat kan je bedrog noemen.

  13. zeezicht Says:

    Ik vind de producten van Nivea nog steeds de beste en die slaan geen gat in mijn portemonnee. 🙂

  14. madameblogt Says:

    Ik gebruik al 40 jaar Oil of Olaz. En je hebt het gezien hè, nog niet te veel rimpeltjes voor mijn leeftijd. Lachrimpeltjes, ja. Maar daar ben ik fier op.
    Anderzijds heb ik van een goede vriend vernomen dat een niet-geparfumeerde body lotion of moisterer (zo naturel mogelijk) even goed werkt als de duurste dagcrèmes. Belangrijk was wel dat het goedje opgebracht wordt op een vochtige (net gewassen) huid.

  15. Zabrila Says:

    De snoodaards! Dat zijn zo van die “luchtige” crèmes waarbij je je vanzelf licht en jong gaat voelen, hé! Heb je per kilo, ik bedoel per gewicht, gekocht of per volume?

  16. Kris Says:

    Ja, waarom ze die pottekes zo groot maken… behalve om de foute indruk te wekken dat er meer in zit. Anders verschiet een mens zich rot van de prijs (of nog rotter) 🙂

  17. zapnimf Says:

    Euh… misschien heb ik een beetje overdreven? Maar toch, tien euro voor onnozel smeersel…
    Maar ’t was nodig. Na de nachtcreme van de Aldi (jaja) en de modder (jaja) en de nivea (jaja) en de uiercreme en alles wat vettig was, bleef mijn vel zo droog als mijn kapotte terrasplant na de hittegolf. Het werd dus zoeken naar iets waar opstond dat er vocht inzat. Van 50 ml. Allemaal goed en wel, maar dan wil ik nog niet geconfronteerd worden met een (gebakken lucht)bel onder die eerste normale cm creme.
    En inderdaad, de chips, de valse bodems bij de yoghurt… maar daar heb ik weet van.

    @Yves : Ik dacht al dat jij het was.
    @Storm : Gezien ik dat niet op mijn lippen smeer, mag jij mij bij de eerste volgende gelegenheid eens kussen, goed?
    @Muggenbeet : Wysiwyg! De zalf wordt meteen opgeslurpt.

  18. Yucca Says:

    goh was het ‘maar’ 10 euro, ik dacht al dat het twee of drie keer zoveel was 🙂
    zeg tegen uw lief dat hij u wat minder aflebbert 😀

  19. Duvel Says:

    t’was niet de bedoeling maar het stond er nog n.a.v. de vorige reactie.

  20. Storm Says:

    Woehaa!
    Daar hou ik je aan!
    en let op: belofte maakt schuld!
    Voor de rest nog een fijn weekend gewenst van een nog maar eens werkende

    Storm.

  21. Heidi Says:

    Overschakelen op Aldi zou ik zeggen, dan steekt het niet op een gaatje… 😉

  22. Moosability Says:

    om u kas op te fretten : smakelijk.


Geef een reactie

