Yukkieyuk

  
   Stel, je bent een nimf en van chronologie heb je geen kaas gegeten. Je reisverslag moet nog in stukjes en beetjes volgen en toch post je al het einde. Dan krijg je dit :
   
Thuiskomen van op reis en drie insectachtige lijken in je bed vinden.
En dat pas doorhebben als je prinses-op-de-erwtige rug wat abnormaals voelt priemen.
   
Dàt is yukkieyuk!
  
13 Reacties to “Yukkieyuk”

  1. zeezicht Says:

    Dat moeten toch redelijk grote lijken geweest zijn, als je die echt voelde…:-)

  2. zapnimf Says:

    @Zeezicht : O, heb ik dat niet geschreven? Met zo van die kraakbare harnaskes van een vingernagel dik.

  3. dana Says:

    JAKKES !!!!!!!!!!!!
    walgelijk
    tja, met mijn spinnenfobie kijk ik nog altijd eerst onder mijn lakens voor ik in bed kruip……
    🙂

  4. Bright Says:

    Ben je er zeker van dat die schorpioenen chronologiegewijs niet in jullie bed in de Provence huisden ? (ik probeer je even te helpen bij de wedersamenstelling van je reisverslag)

  5. tijdtussendoor Says:

    Brrr…en goed geslapen die nacht?

  6. veerle Says:

    Eventjes van een luxe-vakantie genoten en mevrouw krijgt al prinsessenallures…

  7. zabrila Says:

    Kunnen lijken nog priemen? Jakkes…
    Hoe wist je dat het iets abnormaals was? En welke zaken worden er dan wel als normaal beschouwd? Vele onbeantwoorde vragen voorwaar, al wil ik geen lmuggenzifter, mierenneuker, spijkers op…, zijn……..

  8. elke Says:

    Grote dingen met harnassen? Wat voor beesten waren het wel?

  9. tulp (D.) Says:

    Zeg tegen Moose dat hij zijn teennagels niet meer in bed mag knippen……………………

  10. madameblogt Says:

    @ Veerle – 😆 😆

  11. micheleeuw Says:

    Ik zou een hartaanval-in-zeven-bedrijven gekregen hebben waren het spinnen geweest !
    Jeuk ? Pijn ? Opzwellingen ? Al weer weg ?

  12. zapnimf Says:

    @allen : Huh? Die zeiden gewoon krak, sorry Elke, ik had even mijn determineerboekje niet bij de hand, op mijn beurt mompelde ik dan weer iets van ‘sapperdeboere’ en veegde die snoodaards met een los handje af de matras. Daarna sliep ik als vanouds als een (doorn)roosje *puh Veerle* verder.
    Watte jeuk, pijn of schrik?

    @Tulp : Hij bijt zijn teennagels af.

  13. vandepotgerukte Says:

    Een beetje bloem en in de wokpan. Wat Yukkie?

    Was getekend


Geef een reactie

