Eerst een beetje melig en daarna een beetje niet meer (1)

  
  
  
Ik : Hou je nog van mij?
Hij : Ja.
Ik : Laat dat dan eens zien.
Hij : Ik sla je toch niet?
  
15 Reacties to “Eerst een beetje melig en daarna een beetje niet meer (1)”

  1. mistsluier Says:

    Bij ons was de laatste zin dan:
    Hij: ik werk toch voor jullie?

  2. muggenbeet Says:

    nochtans: af en toe wat poepeklets houdt de relatie in vuur en vlam.

  3. veerle Says:

    En ik die dacht dat dienen Hill zone romantische was.

  4. zeezicht Says:

    Hij had ook kunnen antwoorden: doe nie onnozel!

  5. elke Says:

    lol
    He has a point there. Toch?

  6. Bright Says:

    Zo’n salontafel-sessie, dat vreet energie, hè. Dan moet je de volgende dag effie een pauze inlassen, me dunkt. Verder dan “niet slaan” komt het even niet…

  7. Hannah Says:

    ‘Hij’ heeft wel een originele kijk op de zaak 🙂

  8. Duvel Says:

    Precies een jaar geleden schreef je:
    08-08-2007

    “Een man van weinig woorden, maar met bijna blauw oog

    Oh neen, domme domme brolkoe die ik ben.
    Gisteren deed ik het.
    Het!
    Mijn hele nahuwelijkse leven heb ik erop getraind om Het te vermijden. Nachtelijke vergaderingen met vriendinnen zijn hier overheen gegaan om elkaar te steunen in het ons niet te laten verleiden tot Het.
    Het meest erge een vrouw kan uitsteken, wil ze zichzelf oerbelachelijk maken. Wat zeg ik? Wil ze zich ooit nog in het openbaar zonder chronisch schaamtegevoel vertonen…

    Ik vroeg hem : “Waarom viel/val je op mij?”

    Hij : “Euh… ik vond/vind je wel sympathiek en niet onappetijtelijk.”

    DUH-UH!?!”

    Amper 1 jaar later vraag je het weer +/- hetzelfde.
    Je zou voor minder een klap tegen je oren verdienen.
    Ge hebt ne goeie vent.

  9. Menck Says:

    Wees blij dat hij niet antwoordde: “Ik ga toch al minder vreemd.”

  10. tosca Says:

    Je zou ook kunnen vragen :
    “Wie is de vrouw van je dromen?”
    Dan zal de sportieve koene ridder antwoorden : “Ze staat vlak naast mij (of ze ligt naargelang van de situatie…)”
    ***

  11. Zon Says:

    Amai, dan is ’t bij ons beter aan zene op ’t moment !
    Ik heb mijn blogje toch iets aangepast 😉 dieje zin ‘zoveel gekregen, zonder veel te gegeven’ klopt inderdaad NIET!

  12. Yucca Says:

    er zijn mannen die dat juist als blijk van liefde beschouwen …kuch.
    het ziet ernaar uit dat je je gelijke gevonden hebt…hij is namelijk ook niet op zijn mond(je) gevallen.

  13. zapnimf Says:

    @Mistsluier : O fijn… ze zijn nog niet allemaal uitgestorven, er zijn er nog!

    @Muggenbeet : Jij bent de expert. Jij zal het wel weten zeker?

    @Veerle : Goh ja, ’t romantisch doen of grappig zijn, alle twee tegelijk, daar moet hij nog wat op oefenen.

    @Zeezicht : Of… ebdeuwregels weer?

    @Elke : Ja hoor, bijna a potloodpoint in zijn oregaatje.

    @Bright : Eetkamertafel, meiske, eetkamertafel.

    @Hannah : En zie, ‘ZIJ’ komt weer opgepopt sè! Komhierdatikueensvastpakeneenkneepjegeef.

    @Duvel : Gij moet echt wel mijn grootste fan zijn (of een olifantengeheugen hebben). Maar je hebt wel één kleine ambetante eigenschap…

    @Menck : Wie zegt dat? Weet jij het?

    @Margo : Kom kom, laat ons het houden op : hij loog niet.

    @Tosca : “Wie is de vrouw van je dromen?” Zot! Dan zegt hij dat hij over Condoleezza Rice heeft gedroomd!

    @Zon : O maar, laat u niet misleiden, zooooo slecht aan is ’t hier nu ook weer niet.

    @Yucca : Zie beetje boven u : Muggenbeet!
    Gevatheid… een goeie en een slechte eigenschap tegelijk.

  14. Heidi Says:

    Je had moeten zeggen: maar ik sla wel dadelijk…!


Geef een reactie

