Toedeloe

  
   Mag ik u een kleine pauze aanbieden?
Ik gun het u en ik gun het mij.
Tijd om wat drukte uit het hoofd te wieden.
Een poosje volledig lettervrij.
   
O maar, juich nog niet te luid
Laat zakken, die triomfantelijke toon
Al ben ik er even tussenuit
Ik zie u op ’t feestje bij Chelone.
  
21 Reacties to “Toedeloe”

  1. Laleña Says:

    allez dan, omdat ge’t zo schoon vraagt : )
    amuseer je te pletter!

  2. tijdtussendoor Says:

    Het is je gegund,
    geniet ervan!

  3. veerle Says:

    Geniet van je pauze, maar kom vooral ook terug!

  4. annava Says:

    U mag. Geniet ervan, maar kom terug.

  5. gewebkijk Says:

    mooi moment, om het archief eens in te duiken… 😉

  6. zabrila Says:

    … laat ons niet te lang op onze honger zitten hé…

  7. micheleeuw Says:

    Veel plezier en hopelijk tot zaterdag !

  8. Heidi Says:

    Geniet er van! en tot dan!

  9. Bigbear Says:

    Hopelijk ben je vlug uitgerust ,
    Want jouw stukjes zijn leesvoer dat ik wel lust …
    Die felle woorden uit jouw woordenschatdoos ,
    Maar soms ook uit het hart , woorden , o zo broos ….

  10. Margo Says:

    En braaf zijn hé, da’k geen klachten hoor.
    CU saturday!

  11. bram Says:

    Zelfs zappen hebben recht op verlof. Geniet van je rust

  12. affodil Says:

    Amuseert u deftig als ’t nie anders kan…

  13. Laleña Says:

    m’enfin? terug thuis en nog niks op je blog?
    ik zeg het niet graag
    but, this is very disappointing
    nee, geen 10 op 10 vandaag

  14. zapnimf Says:

    @Laleña : En mij uit mijn bed bellen gaat u echt geen beter blogstukje opleveren! 😉

  15. Laleña Says:

    wie – buiten missies zapnimf – ligt er om twaalf uur nog in zijn/haar bed? : )

  16. zapnimf Says:

    Hij. *Wijst naar moose* Vandaag tot tegen vieren.


Geef een reactie

