Een staaltje van goed bestuur

  

   Mijn sociaal leven ligt in de goot.
De diepvries is rijp voor ’t stort.
Mijn hoop is niet bijster groot
bij het zien van pubers rapport.
   
Inspiratueel ben ik aan ’t floppen.
Nefast voor de bloedsomloop.
Maar vooral :
De nieuwe laptop is sinds gisteren naar de knoppen
Zapnimf, uw leven is een groteske puinhoop!
   
En je had dat kunnen lezen in uw horoscoop.

13 Reacties to “Een staaltje van goed bestuur”

  1. madameblogt Says:

    Oh nee! Die mooie, nieuwe laptop naar de vaantjes? Om bij te blèren!

  2. gewebkijk Says:

    komt goed, is gewoon nieuwigheid… 😉

  3. De Huisvrouw Says:

    Maar kijk eens aan, ik ga uw sociaal leven vandaag nog opkrikken met een uitnodiging! Is dat niet bijzonder goed getimed van mij?

  4. vandepotgerukte Says:

    Wat heeft uw ijskast te doen met uw sociaal leven? Enne mijn deelneming met uw schootapparaat.

    Was getekend

  5. T* Says:

    Misschien heb je gewoon teveel aan je muis gekrabd?

  6. Leen Says:

    Allez, meiske, zeg me eens wat je sterrebeeld is …

  7. Annemie Says:

    Het komt misschien door het vallen van het blad 😦
    Mijn peeceetje gaf tijdens het weekend ook de geest maar ik heb alweer een nieuwe…

  8. Blah Says:

    nieuw + naar de knoppen = garantie. Nee???
    Allez, ik hoop het voor jou.

  9. zapnimf Says:

    @Hilde : Danku *wijst beteurterd naar rapport en laptop*

    @Madame : Uhu. Ik heb er tegen geroepen. Om te blèren moet ik mijn maandstonden hebben.

    @Gewebkijk : Ik denk eerder de stroomtoevoer, maar soit, ik zal wachten tot hij wat ouder is. Twee dagen ofzo.

    @Huisvrouw : Als het voor u hetzelfde is, dan toch maar liever een nieuwe laptop. Maar ik blijf wel een glaasje wijn drinken als je hem afgeeft. Goed?

    @Zeezicht : ‘k Weethet! Kanerookniksaandoen!

    @Vandepotgerukte : Waar denk je dat al het eten voor het sociaal leven normaliter in gedropt wordt?

    @T* : Hmmm.

    @Leen : Boogschutter. Erg hè?

    @Annemie : Maar ik heb er nog geen bladeren op laten vallen. Gij snelle!

    @Blah : Ik hoop het ook voor mij. (Al wist Huisvrouw me gisteren op te beuren met de vertelling over de kapotte draad met stroom die geen garantie opleverde.) Moet nog naar de winkel terug. Ooit.

  10. vandepotgerukte Says:

    Ok, akkoord.

    Maar geef toe, het klinkt wel grappig, zonder werkende koelkast geen sociaal leven.

    Was getekend

  11. micheleeuw Says:

    Zeg gewoon dat al je geld door de Bankcrisis weg is en dat het dat is die je sociaal leven beknopt ! Geef maar toe ! 😉
    Wat heb je toch uitgespookt met je nieuwe laptop ?


Geef een reactie

