Loft in twee dimensies

  

zapnimf1kleinlichtroze-op-donkerroze1   Hmm.
Laat ons zachtjesaan terug het klavier beroeren.
Alle herbegin is moeilijk.
    
Vooral als je de dag voordien vré-se-lijk hebt afgezien.
Wat zeg ik? Affreus lijden. Schabouwelijke pijnen verbijten. Bijna knappen van miserie.
   
Dan heb ik het (weeral) over een lichaamsfunctie die – ik wil het niet eens uitrekenen hoeveel die procentueel van mijn tijd/acties/bestaan beïnvloedt – te vlot werkt.
   
Maar kom, ik mag mijzelf nog ontzien in het schriftelijk ontrafelen ervan, het is immers mijn eerste poging om terug in blogroutine te geraken.
De Huisvrouw heeft zich aan die taak gekweten. En met verve. Het moet gezegd worden.
Allen daarheen.
   
Makkelijk zeg.

22 Reacties to “Loft in twee dimensies”

  1. Rooiheks Says:

    Ge zijt terug!!!!!
    Fantastisch.

  2. veerle Says:

    En is die mail al verstuurd?

  3. dweezelthedog Says:

    Het werd zowat tijd!

  4. madameblogt Says:

    Welcome back! Ik heb het relaas bij Huismoeder met veel plezier gelezen. Wat moet die hoge druk pijnlijk geweest zijn! 😆

  5. Patrick Says:

    Ja zeg! Zo kan ik ook herbeginnen zulle.;-)

  6. Margo Says:

    Hier se, z’is hier. Awel Marjet, oewist? Heeft het een beetje deugd gedaan? U niet te veel verveeld zo zonder ons?
    Allez vooruit, ge kunt er weer een lap op geven. Een goei, als’t voor u gelijk is.
    Als ik al die reacties zie op je afscheidsuitzwaaiblogstukje zullen er hier nog wel een paar zijn die u hier met vlag en wimpel zullen komen begroeten.
    Doe het goed hé, Zap! We zijn er klaar voor.

  7. Margo Says:

    Net ons huisvraa gelezen…. ik vind dat er ne frigo moet staan IN de cinemazaal, naast uw WC. Gij moest lavatoriseren en ik had ne vreselijken drogen hoest tijdens de film. Ook Loft. Had er ne frigo gestaan dan hadden de mensen rond mij de film tenminste deftig kunnen volgen.

  8. zeezicht Says:

    Das gemakkelijk sé! De huisvrouw laten schrijven.
    Volgende keer misschien ne pamper meedoen, voor als het ne film om te lachen moest zijn. Dàn heb je pas problemen. 😉

  9. Blah Says:

    Ah, blji dat je er terug bij bent 😀 ‘k Ga nu ff lezen bij de huisvrouw…

  10. georgina Says:

    Hallo!!
    Ik snap wel niets van je berichtje, maar ben ook blij.
    Blijkbaar moet ik bij Huisvrouw gaan lezen…
    Doei!

  11. elke Says:

    Yeehaa, she’s back! Hopelijk met lege blaas alhier.
    Anyways: welkom terug. Ik heb u gemist. En met mij de helft van blogland.

  12. zabrila Says:

    Wie was het ook alweer… zou het leeggoed stiekem weer gevuld hebben…

  13. micheleeuw Says:

    Blij dat je terug bent en spijtig te lezen dat je nog niet 100 % bent.

  14. tulp(D.) Says:

    pff wat een gezeik zeg !! Ik had me uw herintrede iets spectaculairder voorgesteld zene……..

  15. de zeggenschap Says:

    ik zie zou tot nader begrip opteren voor waternifm

  16. tricky Says:

    blij dat je terug bent…
    in al je dimensies!
    tricky

  17. sneeuwkoningin Says:

    oh yeah baby,she’s back all right!

  18. treiner Says:

    tick voorlopig enkel de makkelijkste letters


Geef een reactie

