Stinkerds onder elkaar

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-wit    “Mnjummnjummnjum… jij ruikt naar whisky”, kusproefde ik.
    
“Jij naar dode muis”, snuffelde hij (liefdevol ?).
   
Ik overwoog :
   
a) Zijn scrotum te herleiden tot oorbellen.
b) Een ontkennende hulplijn in te schakelen.En daarna een logeerbed voor een week.
c) De whisky af te pakken en de rest van de fles zelf soldaat te maken.
d) Zelfmoord door verstikking met een GB-zak.
    
    
Maar ik verkoos om toch maar hard in de lach te schieten en me hardop af te vragen hoeveel dode muizen hij zoal gezoend had.
   
Dode muis.
Bijna dode moose, ja.

14 Reacties to “Stinkerds onder elkaar”

  1. De Huisvrouw Says:

    Zoudt ge niet beter een portemonnee van dat scrotum maken? Om bij uw struisvogelexemplaar te passen? Ik zal u overmorgen eens besnuffelen. En indien ge naar dode muis walmt zal ik zeggen dat ge rodent ruikt, dat klinkt toch iets beter.

  2. zeezicht Says:

    Iemand die weet hoe dode muizen ruiken… heel verdacht… 😉

  3. madameblogt Says:

    Al cocktailkussen gedacht? Een Irish coffee, een cuba libre,een Adèle special…

  4. vandepotgerukte Says:

    Hij had het toch niet over een bepaald lichaamsdeel?

    Was getekend

  5. veerle Says:

    Daarvoor diende die dode muis dus die op zijn blog prijkt !(www.bloggen.be/chocolatemoose/archief.php?ID=88824)

  6. elke Says:

    Mijn jongste ruikt ’s morgens naar zacht gekookte eitjes. Liever dat dan dooie muizen, zulle.

  7. bram Says:

    Zap, werkelijk waar, een dooie muis….had je niks anders om op te kauwen?

  8. Margo Says:

    Van complimentjes geven heeft uw mooseman geen kaas gegeten precies. Kaas…een ware kwelling voor die dooi muis.

  9. micheleeuw Says:

    Hoeveel had hij gedronken ? Is zijn neus aan het wegrotten misschien ? What a thing to say !

  10. sneeuwkoningin Says:

    heel begrijpelijk.Wanneer men een bepaalde hoeveelheid whiskey binnen heeft,begint men rare dingen waar te nemen.Ik zie meestal dan kleine mannetjes rondlopen in mijn huis.Afhankelijk van hun humeur met knuppeltjes of balonnetjes…

  11. Laleña Says:

    leeft zijn scrotum nog?
    geef toe, je neemt dit woord graag in de mond : )

  12. zapnimf Says:

    @Huisvraa : Ik heb het nog nodig! Later misschien.

    @Zeezicht : Ik ben het helemaal met u eens.

    @Jos : D! (wat betekent C!?) (Ik veronderstel voor mijn gemak : Cool!)

    @Madame : Hier spreekt precies een madame met ervaring.

    @Gewebkijk : Wacht tot ze u rottende boa noemen ofzo!

    @Vandepotgerukte : Neen, hij had het over mijn bomma. Duh! Maar om u gerust te stellen, hij had het over hoger gelegen delen.

    @Veerle : Hahahahahaha. Blijkbaar. Wie weet wat hij daar allemaal mee uitgestoken heeft.

    @Elke : Dan maar hopen dat het geen rotte eieren zijn, want dat zal je beste morgen niet zijn dan.

    @Bram : Sorry è jongen, ik dacht dat ze van drop was.

    @Margo : Merci hoor meid, als ik jou nog eens stroop op je mouw kan vegen…

    @Micheleeuw : Als hij nuchter is, zegt hij nog raarder dingen!

    @Sneeuwkoningin : Je moet je kabouters wel op tijd en stond eten geven hè, slome.

    @Laleña : O? Gij niet? Dat valt dan weeral mee.
    (Het leeft nog, ik heb mooier oorbellen dan datte)


Geef een reactie

