Geheugenverlies begint bij veertig

  

zapnimf1kleinpaars-op-zwart   – “Scha-aaat? Wat deed dat leeg cd-doosje, ingepakt en wel vanmorgen onder mijn ruitenwisser?”
– “Hoezo? Had je het niet begrepen dan?”
– “Ik dacht het niet. Eerst vermoedde ik dat je een ceedeetje had gebrand en dat dit al geluidsklaar in de auto zat, om bij het starten uit de boxen te stromen, maar gutsie, we moesten het doen met ‘High school musical 2’, de weekkeuze van de kinders.”
– “Maar alleeeeez, ik was er zeker van dat je nikkel wel zou vallen!”
– “Nee dus. En die rekening van de Blokker? Had die betekenis? Ze was doorstreept met stift en nog eens met balpen.”
– “Ik vond het al zo raar dat ik geen sms van je kreeg met ‘hiphiphoi mijnvrijeriseen…. euh roi’ van je kreeg.”
– “Jaaaa zeg… wat had ik dan moeten snappen?”
– “Re-ke-ning! Twee jaar geleden? Doet het een belletje rinkelen?”
– “Neu.”
   
Bijna twee jaar geleden schreef hij dit
Hebt u ‘m?

14 Reacties to “Geheugenverlies begint bij veertig”

  1. zeezicht Says:

    Dit is lachen en smelten tegelijk. Ik herinner mij dit schrijfsel, fijn om het eens terug te lezen. Zap… mannen onthouden geen datums, weet je dat nu nog niet? 😉
    Maar eerlijk gezegd, deze snap ik ook niet hoor, leeg cd-doosje… ??? Mijne nikkel valt ook niet.

  2. veerle Says:

    Heb je dan ook nog een nacht in een hotel te goed?
    Mooi vooruitzicht!

  3. Margo Says:

    Hij wou je voorzekerst die CD (‘s) cadeau doen waarover je al maanden zaagt. Toen hij ging shoppen was (warend) die CD(‘s) niet meer in voorraad.
    Deze omstandigheden betekenden een dikke streep door zijn rekening. Hij kon je niet verrassen op het moment dat het had moeten gebeuren. Voorlopig zal je het moeten doen met een leeg CD-doosje.
    Kan ook een concert zijn van 1 of andere heavy metal groep die je geweldig vindt. Concert uitverkocht. Streep door de rekening.
    Als dit niet ergens een heel klein beetje de ware toedracht benadert stel ik voor dat ge’t ons vertelt, Zapnimf.

  4. zeezicht Says:

    Ik zit verkeerd zekerst? Jij vond dat lege doosje… ik dacht…
    Mijne nikkel valt nog niet hoor!

  5. oker Says:

    Is het een streep door de rekening omdat de CD die hij voor je wilde bestellen niet leverbaar was?

  6. zapnimf Says:

    Het cd-doosje is van geen tel, dat diende enkel om de rekening in te herbergen.

    En let nu goed op! De streep door de rekening (van twee jaar geleden) weer doorstreept! Jaaahaaa! Ik kreeg dus enkele dagen zee cadeau! In datzelfde hotelletje.
    Vanzelfsprekend toch?

  7. micheleeuw Says:

    Hela ! Wat een leuke verrassing ! Veel plezier ! Hij is zo’n schat als de mijne, hé.

  8. treiner Says:

    tiens geheugen, wat is dat?

  9. veerle Says:

    En welke prijs krijg ik? Want ik had de juiste link gelegd?

    Geniet er maar van!

  10. zapnimf Says:

    @Veerle : Prijs prijs? Ik dacht dat ik nu van u een haardroger ging krijgen…
    Maar allez : één welgemeende proficiat!

  11. elke Says:

    Amai, dat was een moeilijke, hoor. Misschien moet ik eerst 40 worden om het van mijn eigen door te hebben…

    Blijkbaar goed weekend geweest, aan foto’s hierboven te zien?

  12. Margo Says:

    Pfff, voor zo’n kronkel is mijn brein wel veel te onderontwikkeld hoor. Zal dat beteren als ik 40 ben?

  13. Dana Says:

    amai, keiromantisch !
    een leuk kado
    vergeet geen ijsje of pannekoek te gaan eten in ’t Zoet Genot (beste cremerie van heel de kust) in Oostduinkerke
    🙂

  14. chelone Says:

    Dat stukje van Moose blijft tot de verbeelding spreken.


Geef een reactie

