Goed voornemen nummer twee

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-paars   Mezelf krampachtig blijven wijsmaken dat ik alleen maar voor mezelf een blog bijhoud.
 
Want ik ben het weeral waard!
( De lezers zijn blijkbaar op. De statistieken vertonen de voortekenen van een schrikbarende ondergang.)

31 Reacties to “Goed voornemen nummer twee”

  1. elke Says:

    Er is geen reden om het alleen voor jezelf te doen. Doe het voor ons!
    (en op weekenddagen zijn er traditioneel weinig lezers. Iedereen leest blogs op zijn werk, that is!)

  2. madam arrabelle Says:

    ik kan, uit eigen ervaring, elke alleen maar bijtreden. Vanaf morgen zal ik ook weer alle blogs plichtsgetrouw lezen.

  3. Stef Flater Says:

    De vraag is eigenlijk vooral: zijn wij, de lezers, het waard? 😛

  4. Nina Says:

    Maar nee gij, wij zijn wij helemaal niet op!
    Het grootste deel van ons ligt waarschijnlijk nog groggy van de feesten of staat op het punt een been te breken op één of andere besneeuwde bergtop…

  5. georgina Says:

    Maar allez, da’s toch normaal dat met al die festiviteiten minder volk komt lezen?
    Ik spreek alleszins voor mezelf: ik heb zeer weinig rondgelezen in blogland de laatste 2 weken.
    Maar wat volgens mij ook juist is:
    Het is een algemene trend in blogland: minder lezers.
    ‘Boos’doener = Facebook
    Of misschien lezen meer en meer mensen de blogs vanuit hun feedreader?

  6. Ruimtevaarder Says:

    ‘schrikbare ondergang’ …nikske van !
    ruimtevaarder ’s back 😉

  7. tantieris Says:

    Ik sluit mij hier volledig bij aan: bloglezersaantal dat daalt, feestdagen zijn geen blogdagen, u bent het waard, wij blijven lezen en nog meer van al dat goeds. Go zapnimf, go …

  8. fotomart Says:

    Joehoe! Ik ben nog niet op. Het probleem is dat ik overdag niet naar het werk moet en daar dus geen blogs kan lezen. Het zal beteren als ik terug werk heb.
    Nee, serieus nu. Ik heb ook veel minder bezoekers. En zelf zal ik het nog even kalm aan moeten doen. Er staan enkele projecten op foto’s te wachten en een examen op het eind van de maand. Zal ik toch moeten beginnen studeren!

  9. tulp(D.) Says:

    Ik zal uw ego ook ne keer komen opkrikken zene!!
    Ik heb alles tot hiertoe netjes komen lezen (ook de pfwiet, trut!)

  10. tulp(D.) Says:

    Ok, en voor uw leraressenvingerke naar mij wijst… kweetet, het moest zijn ‘ben’ komen lezen…
    Doeme toch he…

  11. (mw) Says:

    Wat een doemdenkerij, zeg. Laat je niet leiden door wat statistiekskes. De afgelopen veertien dagen waren gewoon geen pc- maar feestweken, that’s all.
    En toch.
    Mijn lezerskaap is net gigantisch overschreden. Daar waar het er tot voor kort vijf waren, kreeg ik gisteren zomaar even zes hele lezers over de vloer. Ik ben er nog steeds niet goed van.

  12. zeezicht Says:

    Af en toe een piek, die dan de dag erna recht naar beneden valt. Doe je het daar niet voor… de spanning…?

  13. gewebkijk Says:

    nu er weer mazout is, ontdooit je bezoekersteller ook weer, let maar op… 😉

  14. ysabje Says:

    blijven gaan zapnimf, laat u niet ontmoedigen!

  15. kaatje Says:

    De eerste werkdag van het nieuwe jaar. Vanaf vandaag kom ik tot 2x kijken naar je schrijfsels. Met mij waarschijnlijk nog velen die terug beginnen werken en dit als een prettig tussendoortje zien.
    Blijf dus verder schrijven, het maakt mijn dag wat leuker.

  16. stefi Says:

    Als jij niet meer blogt moet ik een ander prettig gestoord mens zoeken die mij kan verbazen met een vlot schrijvende pen die soms van volslagen nonsens een subliem stukje leesvoer kan brengen. Verder doen dus !

  17. hilde Says:

    allee gij… ’t was de schuld van de kerstvakantie..

  18. De Gentse Zwijger Says:

    Nog maar eens proberen of reageren onder mijn pseudo hier gaat. Heeft WordPress mij werkelijk bij de spam gezet?

  19. Blah Says:

    de lezers zijn niet op zè, ze zijn te tam om iets te posten of om te reageren, hahahaha, IK toch in elk geval. Zo? Al bezig aan de voornemens? Ik heb er geen voor 2009. Ik ben ermee gestopt, da’s toch mijn eigen iets wijsmaken (gaat vooral over mijn gewicht he, snap je :D)

  20. blogbaas Says:

    Ik denk ook dat het aan de feestdagen ligt, èn aan het feit dat wschl meer en meer mensen via hun feed lezen. Blogger heeft daarvoor onlangs nog een eigen tool geïmplementeerd zodat al wie blogt via blogger ook de blogs kan volgen van wie (ook bij blogger) zijn of haar blog volgt.

    Dat facebook rechtstreeks concurreert met blogs geloof ik niet, al kan dat van blog tot blog schelen (afhankelijk van de inhoud misschien). Je kan facebook anderzijds ook gebruiken om je blog te promoten!.

    Maar ik begrijp je gedachtengang heel goed, ik doe het ook in de eerste plaats voor mijn eigen plezier, als mensen het dan leuk vinden is dat meegenomen! Doe a.u.b. voort (zei de man die “De weergaloze fratsen…” ook via zijn feeder leest. )

  21. Blue Says:

    voila nog een nieuwe doos met lezers opengetrokken voor jou …

  22. Dana Says:

    bij mij is het gewoon door gebrek aan tijd ….
    het is enkel tijdens mijn lunch dat ik hier eens kan lezen…
    maar ik heb jou blog uitgekozen en die van Moose…toch goe hé
    🙂
    mag ik dan nu ook eens een onderwerp kiezen?
    🙂
    🙂

  23. Dana Says:

    zeg, weet je dat je uur nog steeds verkeerd staat ?
    bij mij is het hier nu 12u35

  24. zapnimf Says:

    Mormor! Ineens -tig reacties. Wat een beetje zieligheid al niet teweeg kan brengen. 😉
    Kom vooral terug!

    Toch nog enkele bedenkingen :
    – Ik had het niet alleen over de laatste weken, maar het gaat al een hele tijd bergaf.
    – Dat feedslezen, telt dat nergens mee dan?
    – Hoeveel verliesuren worden er gemaakt als alleman leest vanop het werk?
    – Je gaat me nu toch niet vertellen dat facebook lolliger is dan mijnen blog lezen??! 😉

    @Stef : Dat mag je zelf bepalen.

    @Blah : Ik snap (maar al te goed, spijtig).

    @Blue : De witte waren heel lekker. Danku.

    @Dana : Zou dat uur mij een worst moeten wezen? Als ik er goesting voor had en slim genoeg zou zijn, zou ik dat waarschijnlijk wel ergens kunnen veranderen. Hélas.
    En nee, je hebt er al een gekozen ooit. Opentneneigenblog.

  25. micheleeuw Says:

    Kom ik eens enkele weken niet meer af omdat mijne pc kaduk was en lees ik nu dit ? Blijven bloggen aub. Je bent mijn dagelijkse portie zalig b(g)eschreven humor !

  26. Philou Says:

    Het aantal reacties spreekt je bewering toch iets of wat tegen Nimfje!

    Dikke kus (ook aan Moose en alle Zapjes) en een super 2009 toegewenst,

    Philou, Elfje & Luka

  27. zapnimf Says:

    @Micheleeuw : Ja hoor en dank je wel.

    @Philou : Ziedaar, jij leeft nog! Voor jou hetzelfde.

  28. madameblogt Says:

    Na een retraite van vijf dagen ben ik ook terug. Af en toe moet ne mens toch eens afkicken van het bloggen, hè? 🙂

  29. ili Says:

    ik zou toch maar stoppen..
    denk eens aan al die mensen die ontslagen kunnen worden omdat ze op ’t werk .. tijd en bandbreedte zitten te verdoen !

  30. veerle Says:

    Ik ben pas opnieuw beginnen werken, he. Is ’t mij vergeven dat ik nu soms wat minder langs kom? Maar ik lees nog wel altijd alles, hoor!

  31. Margo Says:

    Nimf tochm, ’t jaar is nog nie bezig en ge zijt al aan ’t zagen. Tsss.


Geef een reactie

