En het volgend moment lig je in bed te vechten over wie het gaat bloggen

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-paars   Hij heeft gewonnen.

10 Reacties to “En het volgend moment lig je in bed te vechten over wie het gaat bloggen”

  1. Ania Says:

    “heeft” gewonnen. 🙂
    Sorry, kan het niet laten, irritant trekje is sterker als mezelf

  2. anna Says:

    haha. Ben ik blij dat ik een blogleek aan de haak geslagen heb.

  3. zapnimf Says:

    @Ania : O, oeps. Ik herken dat irritant trekje. Ik pas het effe aan.

  4. madameblogt Says:

    Geef toe, zijn blogje is goed geschreven.

  5. zeezicht Says:

    Mmm… jullie zijn elkaar waardig!
    laat Moose gerust eens wat meer schrijven.

  6. chelone Says:

    @Ania
    Sterker ‘dan’ mezelf.

  7. zeezicht Says:

    @ chelone
    Je neemt me de woorden uit de mond…

  8. micheleeuw Says:

    Niet voor jij dit hier kon schrijven, neem ik aan. 🙂

  9. Dana Says:

    keileuk stukje !
    jij zou het iets anders geschreven hebben….waarschijnlijk iets meer in je voordeel?
    🙂

  10. zapnimf Says:

    En zo sprokkel ik dus negen reacties!

    @Madame : Ik geef grif toe.

    @Dana : Neen hoor, het is zowat letterlijk weergegeven.


Geef een reactie

