Grrrr

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-paars   Je betrapt jezelf op zulk een luiheid dat je al tijden zonder belkrediet op je gsm rondloopt. En iedereen vindt dat hij/zij een sms moet duimen die een vraag inhoudt.
 
Dàt is grrrr.

11 Reacties to “Grrrr”

  1. zeezicht Says:

    Denk eens aan al die centen die je daarmee hebt uitgespaard.

  2. ruimtevaarder Says:

    die luiheid ken ik maar al te goe
    maar zonder belkrediet op mijn gsm, dat zal mij NOOIT gebeuren 😉

  3. tricky Says:

    lof der luiheid…
    en ineens nog gespaard ook!
    luiheid heeft ook voordelen 😉
    tricky

  4. treiner Says:

    belkredietcrisis
    (even bespaard op de letters)

  5. sneeuwkoningin Says:

    ah gedver,hatelijk natuurlijk!

  6. veerle Says:

    Als ze echt ’t antwoord willen weten zullen ze je wel op een andere manier zien te pakken te krijgen.

  7. micheleeuw Says:

    Als ze het echt willen weten moeten ze maar bellen, hé.
    Ik heb het zelfde voor met mijn proton maar daar bespaar ik niet mee …

  8. vandepotgerukte Says:

    Leven zonder GSM is een zegen, vertel het verder.

    Was getekend

  9. Stef Flater Says:

    Antwoord die mensen met een e-mailke. Kost minder. 😉


Geef een reactie

