Na vijftien jaar weten we eindelijk wat er scheelt!

  

zapnimf1kleinpaars-op-zwart   Puberzap sloft in de vooravond de trap af.
Moe, futloos en MIJN PEIGNOIR rond d’r lijf gedraaid.
“Djeez… ik ben de laatste tijd zo depri. Ik vermoed dat ik het syndroom van Down heb.”

21 Reacties to “Na vijftien jaar weten we eindelijk wat er scheelt!”

  1. Jevski Says:

    Depri in een moederlijke peig-Noir ?

  2. veerle Says:

    En nog beter: Beter laat dan nooit, he.

  3. zeezicht Says:

    Zeg dan maar dat het syndroom van Up wel weer terugkomt.

  4. tijdtussendoor Says:

    Nieuw talent voor de comedy-cup 😉

  5. Dana Says:

    misschien ligt het aan de PEIGNOIR ?
    🙂

  6. Margo Says:

    ’t Zijn originele onelineruitbrengers die op hun moeder lijken. Goeie!

  7. elke Says:

    Schitterend. Maar ergens hoop ik dat ze het nog meende ook. Maar als ze het van jou meeheeft, weet ze vermoedelijk zeer goed wat ze zegt… 🙂

  8. elke Says:

    Enfin, ‘meende’ in de zin van ‘het met opzet zeggen’, hé. Ik wens jullie natuurlijk geen down toe.

  9. madameblogt Says:

    Ze zijn wel mondig, hè. Maar dat kan je van de moeder ook zeggen. 🙂

  10. Duvel Says:

    Nu je het probleem kent , kan je beginnen zoeken naar de oplossing . Hopelijk wordt zij dan terug een leukeMie.

  11. lindanuyts Says:

    Geweldig! Ze kunnen toch van die fantastische uitspraken doen hé…

  12. Leen Says:

    Dat klinkt zo lekker erg, hé!

  13. de zeggenschap Says:

    Behoorlijk sappig voor een zap met een hoog puberaal gehalte.
    Alleen die trap doet mij een beetje steigeren.

  14. Valerie Says:

    Ik besloot eens van blog tot blog te klikken, en daarover te bloggen. Ik heb uw woorden dan ook geciteerd in die post… Ik dacht, ik laat het weten, zodat ik bij eventueel protest snel het beprotesteerde stukje blogpost kan verwijderen.

    Het eventueel te verfoeien stukje tekst: http://layla-laprincipessa.blogspot.com/2009/02/van-blog-tot-blog.html

  15. micheleeuw Says:

    Zo dochter, zo moeder ? Of was het gewoon een griepje ?

  16. zapnimf Says:

    Niks zo moeder zo dochter.
    Ik wacht geduldig tot haar IQ in bloei gaat staan. Hopelijk duurt dat niet meer te lang.
    Reactie van haar (jongere) broer :
    “Ojaa, ik wist wel dat jij een mongool waart.”
    Daar moet ik nog de grofheid uit slaan.

  17. fotomart Says:

    De leeftijd van de ups en downs. Zal wel over gaan.

  18. Els Says:

    zo zalig, woordspelen zonder het te beseffen!


Geef een reactie

