Geen verbod

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-lichtroze   Feestje.
Feestje zonder dansen.
Minstens twintigduizend calorieën die hun route in mij planden en daar vooral niet aan verbranden dachten.
 
Daags nadien lag mijn maag een beetje overhoop.
Een concurrerende moose kon het niet laten om een quote van de dag voor te dragen :
“Procentueel gezien heb jij vandaag al meer op het toilet gezeten dan mij gekust.”
 
Pfoe zeg, de muggenzifter.
Had ik hem dan verboden van mij te chaperonneren tijdens mijn behoeftes en me ondertussen te kussen?
Ik dacht het niet.

9 Reacties to “Geen verbod”

  1. Madame Says:

    Waar de kakker is, kan de kusser niet zijn. 😆

  2. Jevski Says:

    Wees gerust, Zapnimf.
    Als de liefde van de man door de maag gaat, belandt die vroeg of laat in of bij de pot. Geduld.

  3. Sjattie Says:

    Ik stel voor da ge uwe moose morgen een paar dulcolaxen door zijn eten draait en dan zijn quote of the day effe herhaalt *mwhoehahahaha*

  4. Dana Says:

    ’t is ne keer iets anders dan een boekske meenemen hé

  5. danny Says:

    Moose’s quote deed mij ongewild denken aan de baardige mop over de tweedehandsbrommer en het eerste liefje: meer naast gewandeld dan …

  6. zeezicht Says:

    Het ligt er nog aan langs welke kant de calorieën eruit kwamen. Langs de in- of uitgang… een wereld van verschil voor het kussen. 🙂

  7. micheleeuw Says:

    Een kusje voor en na kon er niet af ? 😀

  8. Margo Says:

    Kussend kakken…kakkend kussen… dees is vortig, Zap!

  9. Stef Flater Says:

    Dat hij een beetje meer met je danst, ja!


Geef een reactie

