Do, a deer, a female deer. De moeder van Bambi?

  

zapnimf1kleinwit-op-lichtroze   Top vijf (volgorde speelt geen rol)
 
1) De moeder van Bambi gaat dood.
2) Halfgare Paul Potts wordt voor de eerste keer uitgestald op het podium van Britain’s Got Talent.
3) Er gebeurt iets naars in ‘The Champ’. Wat precies wil mijn geheugen nog even achterhouden, maar het moet er dan ook voor terugreizen naar filmland 1979.
4) Ieder boek dat triestig eindigt. Of juist niet. (Het mag ook in het midden zijn, dat hartwroegend deel.)

5) Maandag 23 maart Centraal station Antwerpen. Tjongetjonge, daar had ik graag onvoorbereid tussengepast sè. En nogwel van vtm.
 
Snotteren dus.
Maar ik vraag verschoning.
Ik ben weeral aan het bewijzen dat ik niet zwanger ben.

24 Reacties to “Do, a deer, a female deer. De moeder van Bambi?”

  1. De Huisvrouw Says:

    O help, hopelijk heeft Moose dezer dagen wel zakdoeken bij dan.

  2. Sjattie Says:

    Jeez ik zit met 5) gewoon mee te snotteren *g*

  3. madameblogt Says:

    FANTASTISCH! Voor dat spektakel had ik met alle plezier mijn trein gemist.

  4. georgina Says:

    Ik kan je nog een prima boek aanraden: de eenzaamheid van de priemgetallen van Paolo Giordano

  5. Tamara Says:

    Ook ik heb gebleit met puntje 5). En dat kan eens deugd doen ook!

  6. Bleitkous « Onze patatjes Says:

    […] dit. Gevonden bij Zapnimf trouwens, waarvoor dank. Je moet echt eens klikken en kijken. Het is zo mooi, zo ontroerend, zo […]

  7. gewebkijk Says:

    ik ook… bij vijf… 😉

  8. elke Says:

    Oei, en ik dacht dat ik een bleiter was zeg…. 😀

  9. elke Says:

    oh, ja, ik heb gebleit op het einde van Harry Potter 6. Dat is erg.

  10. de zeggenschap Says:

    En ik snap er geen ene moer van. Waarschijnlijk te weinig gezapt.

  11. tijdtussendoor Says:

    Te weten dat ik die dag met de bus naar huis gekomen ben en heel het spektakel dus op een haar na gemist heb ;(

  12. Beo Says:

    Ocharme, weer niet gelukt? Zo naar aan ’t uitkijken..?

  13. Janina Modaal Says:

    Alle jong, ons stripje antizwangerschapsbrol is blijkbaar op dezelfde dag op :o).
    Maar ik zat ook bijna te janken bij punt 5. Terwijl het er toch eigenlijk wel een beetje over is.
    Een swingende Zap daartussen, dat had nog voor spektakel kunnen zorgen!

  14. Janina Modaal Says:

    Die dwaze smiley was niet de bedoeling.
    Want wat doet hij in godsnaam?

  15. Tantieris Says:

    O, dat is net mijn top 5!!! Echt!!! 🙂

  16. Aïda Says:

    Wat was het effect dan van de opeenvolgende beelden van overal ter wereld – net in het journaal – van alle lichtjes die deze nacht één voor één gedoofd werden, vraag ik me nu af…

  17. fotomart Says:

    Dat filmke van het centraal station heeft al een hele weg afgelegd in in blog- en mail wereld. Het is dan ook de moeite waard. Zulke acties zouden er vaker mogen zijn. Goed voor het moreel van de mensen.

  18. zeezicht Says:

    Ja in dat station, dat zegt mij ook wel wat. maar als je er spontaan tussen sprong, kende je dan de danspasjes?
    Wel knap gedaan hé!
    En met die andere punten ben ik het ook met je eens, Bambi kan mij nog steeds doen bleiten.

  19. annava Says:

    haha! Ik was er onverwacht bij, daar in het centraal station

  20. clara Says:

    Ik overweeg een treinabonnement!

  21. affodil Says:

    Ik wist het! Ik wist het! Weer zo’n verkoopsstunt van de NMBS…

  22. micheleeuw Says:

    Voor mij : The Circle of Life uit The Lionking van Elton John. Bléten gegarandeerd !

  23. vermiljoen Says:

    Kijk, da’s nu leuk, zie. Heb al tijden geen tv meer, en da’s ook niet nodig, want de schoon dingen worden eruit gefilterd en op de een of andere manier, zo dus, krijg ik die dus te zien


Geef een reactie

