Simpel als poep, net als kraak(je de pluimstaarttoef)

  

zapnimf1kleinlichtroze-op-paars   Geen plek meer vrij. De zon had zich dan ook gegoten over het terras.
Uw zapnimf met haar gemaal zo dood als een steen (nog niet, maar bijna – jaja stilaan, bereiken wij de status van fietsers waar het doorwintert) en (toch) zoekende naar een lesser voor onze dorst.
 
Hoe zuchtig van gemak toch van ons om de minst weerbare bevolkingsgroep in een vorsende blik van het oog hen nijdig als pis te maken. Dat lukt altijd met die ouden van weekdagen. Nochtans, wij smakten enkel zo ruchtig luid wijl zijn aan hun ijsje likten. Verontwaardigd zochten zij naar een oord om toe te vluchten en keken zij ons zo lelijk als foei aan.
 
Moose en ik trokken ons daar niks van aan en pikten de verworven zitmeubelen in. De gefietste kilometers zaten in mijn benen, dus legde ik mijn benen op mooses schoot in de hoop dat ze verder wilden geleiden tot in iemand die de vermoeidheid beter kon verteren.
Geholpen door de ‘water in mijn kelder’ broek, streelden de handen van mijn wildste droom in werkelijkheid mijn enkels en kuiten. Die doen dat automatisch als ik ze dicht genoeg in de buurt duw.
“Ha! Lieverd!”, loensde ik zelfingenomen, “zacht hè? Vanmorgen met het scheergerief erover gevlogen. Speciaal voor jou! (wat slechts een tikkeltje gelogen is, ik kon er zowat een Donna Summer kapsel in vlechten.)
 
Hij schonk mij zijn allerliefste glimlach. Die ene die kalmpjes verschijnt en dan transformeert tot een sabel : “En ook speciaal voor mij dit toefke wollig vergeten te plukken? Hier achteraan je been?”
 
Mijn sexy mood daalde terwijl mijn ogen ziende waren.
Tijdens de rit terug naar huis voelde ik grimmig hoe toefke telkens tegen de kettingkast streek. Ie-de-re trap!
En ik bedacht dat er veel te veel samenstellingen bestaan die nergens op trekken.
Ter afleiding.

18 Reacties to “Simpel als poep, net als kraak(je de pluimstaarttoef)”

  1. De man van Zoniën Says:

    Het fietsen kan maar deugd gedaan hebben! 😉

  2. Stef Flater Says:

    Blijkbaar had het lessen van uw dorst niet genoeg deugd gedaan om uw aandacht van dat toefke af te houden? Het is ook geen dorstlessende drank meer als vroeger hé. 😉

  3. zeezicht Says:

    Ik lig hier strijk! Dat taalgebruik van jou is subliem.
    Daar komt nog bij dat ik jullie ken en dus alles voor mij zie als was ik erbij.
    Zou Moose echt doder zijn dan jij na het fietsen?

  4. Happy Genes Says:

    En zagen uw benen ook wit als spier?

  5. madameblogt Says:

    Ook hier veel plezier met je “toefke” en je taalgebruik. Zaaaaalig!

  6. clara Says:

    Een’ toefke wollig’ ook speciaal voor hem. Zo kon hij zich rekenschap geven van de moeite die je voor hem opbracht, niet? Want ik vind het toch maar een noodzakelijk kwaad, dat haar-maaien.

    En wat je taalgebruik betreft, idd uniek!

  7. Blah Says:

    ook aan ’t fietsen Zap? 😉
    Ik fiets in een groep vol ouwekes, die maken constant complimentjes over mijn benen (ik ben een jong mokke in hun ogen he, hahaha) en die zouden niet eens DURVEN een opmerking maken over een toefke haar te veel hier of daar, hahahaha!

  8. micheleeuw Says:

    Mijn schat scheert mijn benen dus het is ik die klaag over eventuele achtergebleven foefkes. 😉
    Schitterend geschreven !

  9. ysabje Says:

    ik doe dat ook altijd: zeggen van ‘voel eens hoe glad en zacht!’ als ik mijn benen geschoren heb. En ik heb ook altijd nog een toefke ergens…

  10. elsbabbel Says:

    Zapnimf,
    Gij hebt een Donna Summer kapsel op uw onderste ledematen?
    Ik moet dat van mij elke dag invlechten…

  11. Rudi Van Damme Says:

    Hoi Zapnimf

    Best grappig voor de lezer van deze log. Maar naar voor jou. Alhoewel, met vlechtjes in, zoals bij Elsbabbel, heeft dat toch ook wel iets speciaals? Niet? 😉

    Nog een prettige namiddag toegewenst!

    Groetjes

    Rudi

  12. Menck Says:

    LOL @ Meneer. Stel je voor dat ik hier na een zaterdagavondfeestje op zondagmorgen nog enkele achtergebleven foefkes vind. Zoveel geluk heb ik nu eens nooit. 😀
    @ Zap
    Al eens definitieve ontharing overwogen?

  13. madameblogt Says:

    @ Menck – Ik zie het gebeuren. Een blogtreffen en een intellectuele uiteenzetting tussen jou en mijnheer over een toefke en een foefke. LOLOLOL

  14. tosca Says:

    De benen en de oksels scheer ik zelf, de rest doet mijn chouke wel. Hij is antitoef maar des te meer foef zonder toef.

  15. zapnimf Says:

    Definitief Menck? Als in afkappen tot aan de lies?


Geef een reactie

