Profiteren, afleren, mezelf depanneren

  

zapnimf1kleinpaars-op-zwart   ‘k Ga efkes voor een paar weken mijn leven wat sorteren.
Uit sappeloosigheid valt ook niet veel te bougeren.
Tijd om de fragmenten zapnimf ietwat probaat te groeperen.
Pas op : ben wel terug binnen de korste keren.
 
Mis mij gerust.

44 Reacties to “Profiteren, afleren, mezelf depanneren”

  1. Margo Says:

    O maar Nimf, ge moet u nie generen
    we weten wel dat ge weer zult keren
    ‘k wacht wel af, ‘k zit al gereed
    tot mijn feedreader reageert

  2. Patrick Says:

    We zijn zo eenzaam zonder nimf

  3. hilde Says:

    mohow gie 😦
    bluv nie te lange weg é
    we goj misn wi

  4. gewebkijk Says:

    ik mis u gerust..
    (maar geduldig)

  5. micheleeuw Says:

    En dat ik jou en je schrijfsels zal missen !

  6. zeezicht Says:

    Ge gaat toch geen Menckske doen zekers?

  7. Dagoog Says:

    ’t Is precies besmettelijk in blogland. Of volg ik de verkeerde blogs ? Tot hopelijk heel gauw.

  8. madameblogt Says:

    We wachten geduldig tot je schijfje helemaal gedefragmenteerd is. So long!

  9. elke Says:

    ik miste je al meer dan een week.
    *snik*

  10. Menck Says:

    Laat me raden: je gaat een superdeluxe blogmeet in elkaar boksen!

  11. tijdtussendoor Says:

    Neem je tijd… maar niet te lang 😉

  12. de zeggenschap Says:

    Let tijdens het sorteren toch maar goed op de lege doosjes, de platzakjes, de rotflesjes. Voor je ’t weet is de ontreddering compleet en kan je aan de Grote Schoonmaak beginnen, niettegenstaande de lente dan voorbij zal zijn.

  13. Sara Says:

    Neem u tijd Zapnimf, ik wacht wel ongeduldig.. zè daor maor zeker van!

  14. veerle Says:

    Hoop dat je je sap snel terugvindt.
    ’t Beste!

  15. zapnimf Says:

    Oooo, dit is geweldig! Zie, zoveel reacties in geen tijd! Misschien moest ik dat toch wel eens een keertje meer doen.
    ’t Is gewoon efkes druk en dan verschuift de zin naar de achtergrond en wordt hij een beetje als stress ervaren.
    Tot binnenkort toch hoor!

  16. ili Says:

    ben blij die ‘binnenkort’ te lezen !!

    want ik miste ze toch echt wel hoor 😉

  17. clara Says:

    Geduld is een schone deugd.
    Ik bewaar wat voor jou.
    Jak, wat klinkt dit melig…

  18. Lalena Says:

    rookvrij en slank terug?

  19. Janina Modaal Says:

    Pff, duurt dat hier nog lang, die windstilte.
    Of sympathieker en slijmeriger geformuleerd: Lieve zap, wat mis ik je geschrijf, mijn dagen voltrekken zich sinds korte tijd in volstrekte zinloosheid…

  20. ili Says:

    ja.. ik wil nu ook niet te egoïstisch klinken..
    maar van mij mag het moddervet en hevig paffend zijn.. als ze maar rap terug is !!!

    we missen u !!
    boehoehoe…
    *met veel waterlanders*

  21. dana Says:

    allez, nu kwam ik hier nog eens piepen (lezen ) en nu gaat gij er een paar weken tussenuit!
    🙂

  22. tricky Says:

    zeker weten… da’k u ga missen…
    ge zijt toch lid van touring of vab/vtb mag ik hopen… voor uw depannage bedoel ik 😉

  23. Janina Modaal Says:

    Hebt gij nog nodig veel tijd
    voor het ordenen Uwer gedachten?
    Want het is altijd met veel spijt
    dat ik moet missen al uw schrijfselprachten.

  24. Menck Says:

    …30 reacties hebt?

  25. ysabje Says:

    ik heb u een stokje bezorgd, in de hoop dat ge daardoor weer terugkeert. Misschien helpt het om uw leven te ordenen? Als je het al eens gehad hebt, doe het dan gerust nog eens!

  26. zapnimf Says:

    @ Menck : *Proest-snikhiklach-gier-bulder*

    Niks aan het handje hoor. Gewoon beetje drukjes nu. Binnenkort weer zo schrijfs als een schrijfse teef.
    Ik probeer jullie bij te lezen, maar zelfs dat schijnt me vooralsnog niet te lukken.

    @Ysabje : Altijd tot uw dienst. En als ik het al eens heb gehad, dan post ik hier toch even de link :

    https://zapnimf.wordpress.com/2009/03/31/vooruit-met-de-kikker-vang-die-stok/

  27. JosvanVenrooij Says:

    Hoe lang gaat dat nog duren? Al dat gedepanneer?

  28. licht in de duisternis Says:

    Komaan, Zapnimf, korte berichtjes zijn ook goed! Even lang als de reacties die je hier neerpent, dat moet toch kunnen. Ik mis je schrijfsels te erg. (En een wat minder egoïstische reactie nu: neem gerust je tijd als je het wat te druk hebt. Maar die zet ik toch tussen haakjes.)

  29. georgina Says:

    Zelfs ik begin je te missen. 😉 Maar neem gerust uw tijd.

  30. Oortje2 Says:

    Zap,
    Ge gaat uw ogen (oren) niet geloven, maar ik ben nog maar eens begonnen én terug overgestapt naar skynet.
    Nu hou ik het vol !
    Tot gauw

  31. Sara Says:

    Nimfke, een paar weken is in uw geval twee. Das lang zat!
    Ge zijt dus al meer dan een week overtijd!

    Oeps.. zijn de testen al in huis?
    Kom, deel eens wat goed nieuws met ons!

  32. ili Says:

    en nog steeds geen teken van leven.. het gaat weldra een maand zijn ..

    hallo ???? *met de nodige galm*

    alles oké daar binnen ??

  33. Nina Says:

    Allee Zappie, we kunnen al in maanden – en in wanhoop – beginnen tellen nu, geef er nog is een ferme lap op zoals alleen gij dat kunt! Laat die koters van u vandaag den afwas is doen, die zijn daar oud genoeg voor!

  34. Estelle Folle Says:

    Ok, your time is up, tijd om terug te komen!

  35. Tine Says:

    die kortste keren duren hier wel ferm lang.

  36. danny Says:

    Ware nochtans een wreed schoon vaderdagscadeau geweest: “The return of the Zapnimf”.


Geef een reactie

