Ik klampte Bert Geenen aan. Aka Binkie

  
zapnimf1kleindonkerroze-op-wit   Binkie is niet dood.
Binkie is gewoon traag.
Bert Geenen heet die kloot*.
Ik splits ze alsnog in uw maag.
 
Want ‘mijn hunkerende lezersgilde‘ wil dat toch zo graag.
Not.
 
 
 
 
* ’t Was niet de bekende Bert Geenen en ’t was ook geen kloot. Maar ‘blonde stoot’ paste ook niet echt.
 
  
18 Reacties to “Ik klampte Bert Geenen aan. Aka Binkie”

  1. Menck Says:

    Dergelijk vervoer mag met recht en reden als uitzonderlijk worden bestempeld. Kom dat eens tegen op de autosnelweg!

  2. Stef Flater Says:

    Om de één of andere reden verwar ik Bert Geenen veel met Geert Bourgois. 🙄

  3. madameblogt Says:

    Heeft die ‘kloot’ toch woord gehouden. Tof!

  4. Janina Modaal Says:

    Mmm, dan heb ik toch liever mijn twee goudvissen

  5. clara Says:

    Menck, liever op de snelweg dan in zee…

  6. Margo Says:

    En wat was het nut/de bedoeling van dit alles?

  7. watervrouwtje Says:

    ik ken diene mens niet en ook niet wat je bedoelt maar wat ik wel weet is dat ik tot uw “hunkerende lezersgilde behoor”
    schrijf maar lustig door Zapnimf

  8. Laleña Says:

    al twee keer gelezen en geklikt op de roze lijn en nog niet snappen waar het over gaat: dat ben ik
    tja

  9. micheleeuw Says:

    Arm beest, om zo te moeten eindigen …

  10. Menck Says:

    LOL @ Micheleeuw

  11. plebs Says:

    voor wie het niet snapt , twas ne plastieken

  12. elke Says:

    Ik zal het maar toegeven: ik ben ook totaal niet mee. Zelfs niet als ik weet dat het een plastieken was…

  13. Melliw Says:

    Bert Geenen ? Ik ken geenen Bert Geenen. En denk maar niet dat ik ga googlen. Bert Geenen zal niet door mij gegoogled worden. Vandaag niet, nooit niet. Zo zal ik dan sterven, Bert mij onbekend.

    Zodus, ge leeft nog.

    Groeten.

  14. Menck Says:

    Een explicatie voor de onwetenden dan maar?
    Deze (levensecht lijkende doch uit kunstof vervaardigde) potvis lag enkele dagen op het Oostendse strand. Welhaast iedereen verkeerde in de waan dat er een heuse walvis was aangespoeld. Zelfs de stank was aanwezig.
    Uiteindelijk bleek het om een kunstproject te gaan.
    Toen Zapnimf en Moose de potvis wilden gaan bezoeken, lag hij al in stukken vaneen op een vrachtwagen. Ze hadden geen camera bij om alsnog foto’s te schieten, maar een zekere Bert Geenen deed zulks voor hen.

    Voilà. Iedereen thans content ende tevree? Uw gejubel kan me worden toegezonden middels een gele briefkaart.

  15. Janina Modaal Says:

    Hey Zapnimf, waar ben je?
    En waar is mijn dagelijks leesvoer, door U geleverd?

  16. zeezicht Says:

    Hé Menck, goed van je! Het raadsel opgelost.
    Je hebt het nog lang volgehouden. Jubel jubel 🙂

  17. zapnimf Says:

    Seg. Jullie ga ik nooit meevragen naar een quiz hoor. Dat was toch overduidelijk? Of niet soms?

    O Janina, ben verzeild geraakt in klotsende niksen.

    Melliw : Onverwoestbaar.


Geef een reactie

