Nee, dat wist ik niet!

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-paars   Ollekebollekerebussollekeollekebollekeknol.
Jemig, ze merkt dat ze een blog heeft, deze snol.
 
 
Daarnaast ontdekte ze per ongeluk ook dat de Woodstockdocumentaire werd uitgezonden. Laat. Zeer laat.
Uw zapnimf vocht robbers met duikende oogleden, dansende schermpixels en een stinkende kattenstaart onder haar neus.
Laatste krachten werden aangewend om teneinde in bed te kunnen ploffen, zo midden in de nacht. Een kleine inschattingsfout maakte dat ze – doef – op haar reeds lang maffend lief viel in plaats van ernaast.
 
Moose (happend naar overleving) : “Drrrrfvrvrvrvrvschhhh.” (Vertaald : vanwaarkomtgij?)
Zap (Wijzend naar niks) : “Teefee. Woodstocksssssnnnrrrr. Lomeslape. Mosefu (morgenomzevenuureruit).”
Moose : “Mmn.”

Moose : “Jij weet dat ik dat op dvd heb?”

21 Reacties to “Nee, dat wist ik niet!”

  1. gewebkijk Says:

    hahaha..!
    🙂
    (en ik heb ‘m ook natuurlijk)

  2. breeg Says:

    :-D:-D:-D
    Gelukkig had je die zelf niet op DVD, dat zou pas erg geweest zijn…

  3. Stef Flater Says:

    😀 😀 Dat is weer typisch jullie.
    Btw: kon je het niet opnemen?

  4. veerle Says:

    Ge moet praten met uwe vent, he.

  5. zeezicht Says:

    das pas grappig! Hahahahahaha…

  6. zapnimf Says:

    @gewebkijk : Ja, lach maar. Misschien is ‘m wel al kapot? Hier in huis is die kans groot.

    @Breeg : Uw leedvermaak laat me verzwijgen dat ik ooit twee keer dezelfde dvd heb gekocht. Vergeten dat ik ‘m al had.

    @Stef Flater : Hoezo, heb je dan gebeld?
    Hm. Video al jaren kapot.

    @Veerle : Gij weet niet hoe slecht gezind die is als je hem wakker maakt zeker?

    @Zeezicht : Alles om u te plezieren, zeezicht.

  7. ysabje Says:

    ge hebt ‘m nu toch al gezien. hoeft ge daar geen tijd meer in te steken! weg met de dvd’s! driemaal hoeraahoeraahoeraa voor de dapperen!

  8. annava Says:

    haha.
    Ik ben content dat je even vergeten bent dat je nog een blog had, dat iets ietsje minder inhaalleeswerk voor mij. Merci Zapnimf!

  9. Blah Says:

    HAHAAAAAAAAA! Super!!!! Ik zou m ondanks de vermoeidheid nog een liefdevolle mot op zijn gezicht verkocht hebben ,hahahaha!

  10. Menck Says:

    Yep, ik heb ook gekeken. En verschrikkelijk genoten. De fantastische sfeer waarin deze documentaire baadt, is met geen woorden te vatten.

  11. chelone Says:

    Wilde ook kijken en in één keer vreselijk genieten. Lukte ook niet maar er zat hier gelukkig ook een opnemertje in.
    Na ‘he loves me, he loves me not…’, moet ik om de een of andere reden in slaap gesukkeld zijn. De rest heb ik gelukkig nog te goed.

  12. Laleña Says:

    Oh, shit, heb ik gemist. Toevallig iemand opgenomen?
    ene Woodstockfan

  13. Janina Modaal Says:

    Misschien moeten we eens allemaal samen naar die dvd van Moose komen kijken.
    Ik was namelijk wel nog wakker maar heb geen tv :).

    Voor de rest: ook hier dubbele dvd’s in het rek, naast de dubbele boeken…

  14. Margo Says:

    Geef toe dat je gewoon eens bovenop uw Moose wou springen, Zap

  15. affodil Says:

    Dodelijk! 🙂

  16. micheleeuw Says:

    Schitterend !
    Wij hebben het opgenomen op de digicorder en zullen er later van genieten …

  17. de zeggenschap Says:

    Toch wat hipper van geworden, hoop ik, anders was het waaksop de kolenslaap niet waard.

  18. elke Says:

    Wat heeft iedereen toch met woodstock zeg!? Dat zijn hippies…

  19. watervrouwtje Says:

    hééééééél slim,doe dan al iets ,’t vrouwtje weet er niet van!!!hahaha al die moeite voor niks

  20. tricky Says:

    ohoh, hilarisch! maar je hebt het toch maar gezien, en wie weet crasht die dvd wel of zo… wat je gehad hebt (in welke hoedanigheid dan ook), nemen ze je niet meer af hé!


Geef een reactie

