Nog iemand vrij op 12 september 2009?

  
zapnimf1kleindonkerroze-op-paars   Elp.
Ik heb een ziekte.
Een hele erge.
De Van-uitstel-komt-verder-uitstel-ziekte.
In mijn kop waren jullie al in de lente uitgenodigd. Helaas geeft het scherm mijn gedachten niet automatisch weer.
 
Dus :
U zijt Wellekome, bloggers altegader.
Zapmoose wil een nog niet helemaal uitgedokterde zoektocht op u loslaten.
En wel op zaterdag 12 september, 11 uur (ja ’s morgens).
 
Neem een pick-nickske mee voor onderweg en een vlezeke voor op de bbq als je het haalt tot onze stulp.
De tocht is toegankelijk voor iedereen met twee benen en zin voor natuurschoon. 
Kunnen zoeken is een meerwaarde maar niet essentiëel. U volgt gewoon een voorganger. 
Niet dat ik een goeie schatter ben, maar zelfs die kreupele gokker in mij nattevingert een toertje van niet meer dan zes km.
Klinkt goed toch?
Meer zelfs, het is aanbevolen om uw kroost mee te sleuren, gezien onze kinders die dag ook hun eigen gezelschap willen samenstellen.
 
Mensen die een wandelallergie hebben mogen ook komen, maar worden dan ingeschakeld bij de organisatie.
 
Regenweer kan geen reden zijn om er met een smoes tussenuit te muizen. Voorzie attributen ter bescherming.
Gezellig samenzijn met verbrand vlees zal dan plaatsvinden onder de carport. Voorzie ook hier genoeg warmte-textiel.
 
Wie persé een groenteschotel wil meepakken, zal niet tegengehouden worden.
Drank is uit zichzelf reeds aanwezig.
 
Meedoen?
Een mailtje volstaat om de route naar het avontuur (in het noorden van Antwerpen) te verkrijgen.
Zie ook pagina bovenaan.
 
Ziehier reeds een opwarmertje van het traject.
 
 20090510_-_Wandeltocht_-_voorbereiding_wandelzoektocht
35 Reacties to “Nog iemand vrij op 12 september 2009?”

  1. Janina Modaal Says:

    Maar allé, dat ziet er zo kneuterig en cool tegelijk uit! Ik had meegestapt met hoge talons in de modder.
    Ik ben dan echter op “reis” (de volle drie dagen) en moet aldus aftellen tot een volgend moment van Zapnimfgastvrijheid…

  2. Estelle Folle Says:

    Sounds fun. Moest ik niet mijn kappersafspraak voor -tigste keer verzet hebben naar die zaterdagmorgend. 😦

  3. gewebkijk Says:

    euh…. ja! m’n kappersafspraak dat was het!
    en verder ben ik op dat moment ook nog es op reis…
    maar anders had graag van de uitnodiging gebruikt gemaakt. was perslot een uitgelezen kans om uwe zapzaligheid eens in reallife te ontmoeten…
    (inclusief natte vingert) 😛

  4. Sabine Says:

    oooh.. ik kijk mijnen agenda na sleur Estelle dan ook wel mee 😉

  5. Happy Genes Says:

    Wat jammer dat we dan net een trouwfeest heb waar we al om 9.30 u. moeten zijn wegens dat mijn man getuige is.

    Anders graag want het is mijn vrij weekend.

  6. Estelle Folle Says:

    Is om 13u ook toekomen ook een optie?

  7. Menck Says:

    Ik zal er voorzeker wel bij zijn, maar of dit al van ’s voormiddags zal kunnen, betwijfel ik alsnog ten zeerste. Tijd brengt uitkomst, heet zulks dan.

  8. tulp(D.) Says:

    Ik kom ook !!!! en zelfs niet tegen mijn zin… schoon he?

  9. tijdtussendoor Says:

    Ik moet dan tot 16u werken en de dag daarop om negen uur klaar staan om mijn garage leeg te verkopen 😉
    Maar

  10. tijdtussendoor Says:

    … misschien voor een slaapmutsje…moest er nog achter 😉

  11. Stef Flater Says:

    Dat lijkt me wel plezant zo op een zaterdagochtend.

  12. Oortje2 Says:

    Ziet er great uit ! Wij zouden er zéker bijzijn, moesten we op die dag nu nét niet naar Korfu vertrekken zekers 😉
    Volgende keer beter

  13. elke Says:

    Allé, ik ben vrij. Eigenlijk moet ik een badkamervloer leggen maar dat kan nog wel een dagje wachten, peis ik. Is der plek in uwen diepvries voor het beloofde ijs?

  14. hildeken Says:

    ik ook niet, met spijt in t hart..

  15. micheleeuw Says:

    Maar allé ! Het valt altijd samen. Wij kunnen niet wegens een optreden (foto’s). Niet te doen ! Wandelen zou ik waarschijnlijk niet gedaan hebben maar het-gezellig-samen-zijn des te meer. Echt jammer ! 😥

  16. madam arabelle Says:

    hmmm klinkt goed, behalve die zes km wandelen dan. Ik hou het nog even in beraad.

  17. Margo Says:

    Eigenlijk kan ik ook niet, ware het niet dat Zapnimf me de tip gaf om me in een paar bochtjes te plooien en aan combineren doen.
    Smurf en ik gaan én wandelzoeken én blogmeeten én naar het Sportpaleis naar ‘Walking with Dinosaurs’ zien én ons nadien nog verder te amuseren ten huize Zapmoose.
    We’ll be there!

  18. elke Says:

    @ madam arabelle: we gaan je wel dragen! En het veels goed doorbakken! Kom maar af!

  19. zapnimf Says:

    Ojee. Hebben jullie een druk leven dan zeg.

    Micheleeuw! ’t Is door u dat we die zoektocht in elkaar flansten. Na een verslag over een cluedospel. Foei!

    Ela Menck, zo niet hè? Deze is speciaal voor u. Blijf dan de dag voordien maar slapen.

    Ik post op de pagina in de roze balk bovenaan uw scherm wie er allemaal zijn wandelbotinnen aantrekt en wie er allergisch en/of zwanger onsportief zal bij zijn. Ooit. Gezien mijn erge ziekte van elp.

    Men zegge het voort!

  20. yab Says:

    Goh, dat klinkt aanlokkelijk, jammer genoeg ben ik net dat weekend in het buitenland.

  21. chelone Says:

    Dit wordt zeker weer plezant! Natuurlijk wil ik er graag bij zijn.

  22. De Huisvrouw Says:

    @Arabelle, ge docht toch niet dat ik ging wandelen zeker? Rijden we gezellig achteraan met euhm, ja ik ben vergeten met wàt ik precies moest achteraan rijden.

  23. Veerle Says:

    Als jullie nog plaats hebben en ons saaie gezelschap zien zitten, hebben wij wel zin om te komen

  24. Laleña Says:

    ik haal de trein niet 😉
    veel plezier samen!

  25. madam arabelle Says:

    @ huisvrouw: ik in een bolderkar en gij trekt?

  26. annava Says:

    Moest ik de dagen niet al kotsend doorbrengen
    Of…moest ik mijn kotsbuien zes km kunnen inhouden.
    Moest het niet de eerste dag zijn dat we met zen alle in één huis zaten
    Moesten mijn kinders 6 km kunnen wandelen zonder te veel gezaag
    Moest ik niet NOG meer overgeefbuien hebben alst een bbq is
    Moest mijn lief nu thuis zijn die dag

    Dan wou ik heel graag komen! Want aahja, ik ken dat bos! Ik zou zo goed zijn in diene zoektocht!
    Plus: ik zou het zalig vinden om eens wat bloggers te ontmoeten. Tedoeme!

    Moest ik nu al iets beter zijn tegen dan, ben ik dan nog welkom?

  27. tulp(D.) Says:

    @huisvrouw: hoezo ni mee wandelen??? Gij denkt toch ni dat ik die tocht in mijn eentje ga doen terwijl iedereen gewoon aan de finish zit te wachten…

  28. ed blogt Says:

    Moest het nu niet zijn dat we dat weekend in Dardennen zijn, dan zou ik waarschijnlijk ook wel heel erg graag naar een uitnodigingske gedingest, gedongen, gedingdongd hebben.
    Halve kilometer mét de Ludo op zijn vier pootjes, en de rest van de tocht met onze uitwerpselproducent op de arm…
    Toch proficiat voor dit fantastisch initiatief!

  29. Tess Says:

    Ik weet niet of ik ook welkom zou zijn, maar ik moet die dag naar een jubileum. Anders had ik het zwaar overwogen eens af te komen 🙂


Geef een reactie

