Een ezel se répète wel twee keer l’histoire aan stootsteen

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-lichtroze   Een mens moest zijn boekentas eens iets vroeger beginnen uitladen…

Zal ik het ooit leren?

april 2008 : de-teloorgang-van-de-mandarijn

augustus 2009 :

mandarijntje_001.knip

Laat ik bidden dat ik in 2010 niet overschakel naar banaan!

20 Reacties to “Een ezel se répète wel twee keer l’histoire aan stootsteen”

  1. zeezicht Says:

    Ik vrees dat tomaten nog erger zouden zijn!

  2. Margo Says:

    Deze vrucht in nog niet al te ver gevorderde staat van ontbinding is qua kleurschakering ideaal voor schilders van stillevens.

  3. tricky Says:

    er komen nog geen haren uit hé!
    dat doet er mij aan denken dat die van mij hier al meer dan anderhalf jaar onaangeroerd staat… eh?!

  4. chelone Says:

    Die mandarijn heeft warempel een lente en een zomer overleefd. Moet een goed-geïsoleerde boekentas geweest zijn.

  5. Deftige Dame Marie Says:

    Cézanne, die deed het ook meer dan 1 keer, appelen bewaren tot ze ongeveer verdwenen waren en hij maakte er meer dan deftige schilderijen van. Uw werk komt denk ik ook in aanmerking.

  6. de zeggenschap Says:

    Een geluk dat ik geen kanjer van een fruitvlieg ben of ik had je vliegend mandarijnenvlees kunnen bezorgen. Met wormels vooraf.

  7. annava Says:

    Zo’n dingen kan ik dus zelfs niet meer aanzien met mijn gevoelige maag. Triest he.

  8. ysabje Says:

    wat een mooie kleurtjes!
    je hebt ‘m net op tijd uitgehaald! smakelijk!

  9. zeezicht Says:

    Heb je vorig jaar ook niet zo’n stunt uit je boekentas gehaald?

  10. elke Says:

    Ha, ik heb er zo ééntje vanonder in de bak van mijn frigo gevonden deze week. Geen idee welk van de twee het ergste is…

  11. Menck Says:

    Je moest nog even gewacht hebben; dan zou je een beginnend mandarijnenboompje uit je boekentas hebben kunnen plukken.

  12. Blah Says:

    enneuh…. is er geen stroperig stinkend sap uitgedruipt in je boekentas???

  13. vandepotgerukte Says:

    Niets zo fijn als een rottende mandarijn.

    Was getekend

  14. Janina Modaal Says:

    Ah, dergelijke vondsten zijn bij mij dagelijkse kost.
    Figuurlijk dan.

  15. micheleeuw Says:

    Heb je het gevonden voor je er alles in propte ? Mooi voorbeeld voor je kinderkens. 😉

  16. Stef Flater Says:

    Koop van die Smoothies (of hoe die dingen ook heetten). Flesjes met geperst fruit lijkt me handiger.

  17. Rudi Van Damme Says:

    Oei! ’t Schooljaar is maar pas begonnen en je bent al in de war! 😦 Of zou ik het zijn? 😉

  18. ili Says:

    zo zien toch alle biologische appelsienen eruit ?? 😉

  19. watervrouwtje Says:

    hahaha,ik heb vandaag nog patatten gevonden van vooor de vakantie

  20. lees me Says:

    het fruit is nog herkenbaar bij jou en het verhaal ook voor mij.


Geef een reactie

