Zapmooses Verschrikkelijke Wandelzoektocht

  

zapnimf1kleindonkerroze-op-wit   Hij is klaar!
Hij is getest!
Hij wordt daags voordien nog eens getest!
En hij is ge-wel- dig!
 
Zapmooses Verschrikkelijke Wandelzoektocht!
 
Gij, gij en gij, die pretenderen van hier wel eens te komen lezen en nog niet gereageerd hebben, het is helemaal niet erg dat je de anderen niet kent (dat was vorige keren ook zo). Laat je niet door je verlegenheid tegenhouden. Want ik voorspel nu al dat het weer weergaloos genieten zal zijn!
 
En voor wie ons niet gelooft : hieronder blad één van onze voorbereide arbeid.
 
 
Welkom gij allen!
De wandelzoektocht van zapmoose is een feit. En jullie nemen eraan deel. Moehahahahahaha.
Tijdens deze x km (’t valt niet te meten) zullen jullie blootstaan aan een waaier van gevaren waarvoor onderstaande foto (genomen tijdens de wandeling) jullie uitdrukkelijk waarschuwt.
 
 Voorbereiding_wandeltocht_055_ratten!_2
 
 
Maar bloggersvolk is straf volk en de verwachting is toch dat de meesten het overleven.
 
Worden jullie desondanks toch neergeschoten, aangevallen door die ene kolonie reuzenratten, door scheurbuik overvallen of volkomen dolgedraaid, dan zijn er nog steeds de noodnummers : (effe gewist voor de openbaarheid)
 
Gezwind wordt indien nodig hulp gestuurd, maar vergeet niet dat de gebieden die jullie zullen exploreren behoorlijk ontoegankelijk zijn. Heb geduld en bij beren, speel dood.
 
De wegbeschrijving is genummerd met WB1, WB2, … het is je enige hulpmiddel om terug ter bestemming te geraken. Draag zorg voor dit plan en kijk uit je doppen.
 
Tijdens de wandeltocht krijgen jullie verschillende opdrachten. Die staan gerangschikt in chronologische volgorde en volgende de nummering O1, O2, …
Vier opdrachten echter zijn niet gebonden aan een vaste lokatie. Die kunnen jullie uitvoeren de hele zoektocht lang. Ze tellen dubbel in de eindafrekening.
 
AO1 : fotografeer (ff gewist)
AO2 : Als je komt, dan weet je het…
AO3 : Blablablabla
AO4 : Amuseer jullie!
 
Daarnaast willen we jullie parate kennis ook hier en daar opkrikken. Die weetjes tussendoor vinden jullie in het cursief in een kadertje tussen de opdrachten door.
 
En om het helemaal onverteerbaar te maken, zitten onderweg ook nog enkele mini-macrootjes verstopt.
 
Pang!
The Game’s on!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ 
 
Waar wacht je nog op? Uw mail moest al weg zijn naar : zapnimf@gmail.com
 
Wie me wel al geschreven heeft, die krijgt eerstdaags een mailtje met praktische zaken als daar zijn : adres en route, wat mee te brengen naast je glimmende uitstraling.
 
Een eerste schrijven hierover vind je : hier of hier
Kort : Wandeltocht + BBQ (eten zelf meepakken, drank voorzien wij)
 
Ik voel nu al dat je er spijt van gaat hebben als je hem gemist zal hebben! Ik ben een voelertje!

28 Reacties to “Zapmooses Verschrikkelijke Wandelzoektocht”

  1. zapnimf Says:

    Echt waar! Ik ben een voelertje.
    De zes km was misschien iets te optimistisch geschat, maar we houden een megapauze onderweg! Voor iedereen die geen tweeling in zich draagt, niet te lui is om het te helpen donderen, geen badwonde heeft, of niet iedere vijf stappen moet kotsen, niet ziek is, toegankelijk.

  2. prutsen Says:

    Uw voelertje klopt. Ik heb nu al spijt dat ik niet kan komen. Maar waarom moet dat ook juist op dezelfde dag dat wij al naar een babyborrel, straatfeest en trouwfeest (in die volgorde) moeten. Volgend jaar?

  3. ysabje Says:

    Awel, het voorstel is zeer aanlokkelijk en die glimmende outfits van de deelnemers kan alleen maar leuke foto’s opleveren. Ik heb het alleen zo druk de laatste tijd! en ik zit ook nog met een kind van anderhalf. en een papa die gezichten trekt als ik dat kind in zijn armen wil duwen voor een dag…
    ik denk nee, maar mag ik desnoods nog lastminuten? Met kind?
    Ysperette

  4. madameblogt Says:

    Wij hopen alsnog er te kunnen bij zijn. Nog even geduld.

  5. zapnimf Says:

    Tussenstand :

    Komen, tenzij een gemene bliksem hen tegenhoudt :

    – Tulp (D) en zoon
    – Huisvrouw
    – Madam Arabelle (breng jij hubbie mee, A?)
    – Veerle-Casa Murphy en partner
    – Beo en zonen
    – Margo en smurf
    – Chelone
    – Menck
    – Elk(e) jaar vrolijkheid
    – Stef Flater
    – S’been + partner + dochters
    – Estelle Folle + Winedevil + kinderschare
    – Patrick droomt en Agnes
    – Breeg (later)
    – Madame en Meneer
    – Ionesque
    – Tijdtussendoor (later)
    – zap + moose en bloedjes

    Twijfelen-proberen-wachten af

    – Licht in de duisternis
    – Blogbaas
    – Ysabje

  6. Voorspel « KIELZOG Says:

    […] mens kan nimmer bedacht genoeg zijn wanneer hij zijn vege lijf richting deze activiteit […]

  7. de zeggenschap Says:

    Brrr, lijkt me een druk bedoeningkje te zullen worden, wat zeg ik een helse klus met name en bestedingsgewijs niet aan mij. Ik ga ons (v + k + kk incluis) een kermisje bereiden. Tot de volgende zielsverheffing.

  8. veerle Says:

    Gij wilt mijn barbecuesaus eens proeven, he. Ik begrijp het. Maar ik zit helaas elders.

  9. Margo Says:

    Je mag Breeg aan de lijst komenden toevoegen, zij het later, rond een uur of half 7 ’s avonds (hij moet die dag werken)

  10. zeezicht Says:

    Ik mis nog iets: een cameraploeg van VTM.
    ‘The real live’ bij zapmoose!
    Veel plezier!

  11. een handvol Says:

    Ik zit ergens in denolland dan.
    Spaatig 🙂

  12. Tine Says:

    Ook in Holland. Ge doet erom!

  13. Estelle Folle Says:

    Is de zoektocht te doen met een buggy (of twee, drie), liefst al rijdend?

  14. Cisca Says:

    Wat een leuk idee!
    Alleen niet voor mij. Er ligt een hele oceaan tussen de wandeling en mij… 😉

  15. Oortje2 Says:

    Toemme toch. Misschien hebt ge ondertussen genoeg mensen die niet kunnen komen zaterdag (zoals wij) , zodat jullie het binnen een paar weken (of maanden) nog eens kunnen organiseren voor die arme sukkelaars (weer zoals wij)??Please please. Ik ben niet zwanger van nen tweeling, ben niet te lui om te helpen donderen , heb geen badwonde (wasda?), ben (tot nu toe) nie ziek en ik moet (bijna) nooit kotsen…

  16. Leen Says:

    ‘k Weet het nu al, … ‘k zal spijt hebben .

  17. annava Says:

    boehoe! Ik, de vrouw die om de vijf stappen kotsen zal, mag officieel geschrapt worden uit het misschien-lijstje en naar de zielige ik-kan-er-ni-bij-zijn-lijst verhuizen

  18. zapnimf Says:

    Het buitenland zal vol zitten!

    Maar onze hof ook.

  19. watervrouwtje Says:

    jammer dat ik er niet bij zal zijn,dju

  20. Patrick eet zijn bord niet leeg « We're Next! Says:

    […] volgende keer misschien zonder kroost. In ieder geval, thanx Zapnimf en Moose voor de Verschrikkelijke zoektocht en gastvrijheid, we hebben ervan […]

  21. Groepsbouwbimbo met haar huisdierspinnen op weg naar Parijs « De weergaloze fratsen van ene zapnimf Says:

    […]  Binnenkort is het nog eens tijd voor zapmooses verschrikkelijke wandelzoektocht. U weet niet waarover ik het heb? Klik hier voor het natuurschoon. Na de bloggers, de neven en de […]


Geef een reactie

