Vroeger, toen de geuren en sappen nog onbesuisd gewisseld werden

  

zapnimf1kleinlichtroze-op-paars   Hij : “Mmmm, je ruikt weer precies zoals vroeger.” *snuffel snuffel*
Ik : “Dat doet me eraan denken dat ik eergisteren mijn haar had moeten wassen.”

8 Reacties to “Vroeger, toen de geuren en sappen nog onbesuisd gewisseld werden”

  1. clara Says:

    Goed middel tegen luizen 🙂

  2. Menck Says:

    The smell of friethair in the morning, my dear. Allez vooruit, niet te vaak wassen nu dit Mooses preferentie blijkt te zijn.

  3. Margo Says:

    …zoals vroeger, in den tijd dat je nog veel verse look at…

  4. oortje Says:

    Kweenie hoe lief dat hij zoiets zegt, en dan moet jij wéér zo reageren….

  5. gewebkijk Says:

    ach ja, dat waren nog eens tijden…

  6. de zeggenschap Says:

    Zo sluipt de geur van de twijfel langs het achterhoofd het liefdesnest binnen.

  7. Nina Says:

    Ah voila, nu voel ik mij al terug meer op mijn gemak hier, tussen de vetzakkerij 🙂 (ben ook van boven naar onder aan het lezen dus)


Geef een reactie

