Afschaffen die handel (of hem bij papa organiseren)

  

   Volgens mij zijn examens uitgevonden om de ouders te pesten…
We zoeken hier met zijn allen wat tijd om te ademen tussendoor.
 
Zegt puberzap tijdens het middagmaal : “Seg moeder, ik vond die hesp van het merk ‘Jambon’ toch lekkerder hoor.”
 
Ojee, haar proefwerk Frans morgen zal weer grandioos verlopen…

20 Reacties to “Afschaffen die handel (of hem bij papa organiseren)”

  1. Janina Modaal Says:

    Moehaha.

    Ik beetje zoals ik op mijn sollicitatie: “nous vont”.

  2. elke Says:

    Zeker dat het kind geen ironie gebruikt? Of wacht neen, ’t is een puber, die kennen dat niet.

  3. plebs Says:

    Even een oproep, zap, heb jij , net zoals ik , in een vlaag van waanzin , even bezig geweest met het fenomeen “facebook”
    Ik heb me, zonder enige vorm van voorkennis , ingeschreven of aangemeld zoals je het noemen wil op dat ding.
    Mijn vraag is… hoe heb jij je kunnen verwijderen op dat onding?
    Ik heb er absoluut geen affectie mee en ik krijg elke dag de melding dat er vreemde mensen me als vriendin hebben toegevoegd….. ik wil dat niet !!!!
    Dus kan iemand me uit de nood helpen en me een zorgeloze kerst tegemoed laten gaan … vrede zij al met jullie
    ps zap , je kent me nog , je bent ooit eens tarte tatin bij me komen eten in de tuin …. en een tweede keer op bezoek geweest… remember de smossende lies en ik , de stofzuigende arm maar propere anita?

  4. annava Says:

    Dat is iets waar ik nog een jaar of 8 niet aan wil denken, lieftst. Ik ga dat niet overleven, zo 6 studeren wezens in huis. En ik die dan mijn best moet doen om ze te verwennen met lekker eten, moehaha.

  5. zeezicht Says:

    Als dat kind nu liever ‘jambon’ eet!

  6. Moose Says:

    @ Plebs:
    Daar heeft Grote Nimf zelfs een volledig stukje aan gewijd:
    https://zapnimf.wordpress.com/2009/01/29/waar-vind-ik-de-nooduitgang/

    De reactie van Sabine daaronder is zeer verhelderend.

  7. plebs Says:

    mijn eeuwigdurende dankbaarheid voor moose en sabine , ik laat je weten of het me ook gelukt is (niet evident voor een nietwit als ik )

  8. madameblogt Says:

    LOL Daarmee heb je een vrijbrief om gelijk welke voorverpakte hesp te kopen. Er zal overal wel ergens “jambon” op staan.

  9. Margo Says:

    Hee, wij hebben ook hesp van dat merk!

  10. Veerle Says:

    Tiens, en wij eten kaas van Fromage, lekker dat dat is (Jambon, daar zijn we hier niet zo dol op).
    Zal hier ook blij zijn als die examens achter de rug zijn (meest gehoorde quote deze week: “ik heb geen zihihin”) – enfin, het eerste deel toch, want examenperiode, dat is hier heel gezellig van begin december tot eind januari (jawel, kerstvakantie inbegrepen). Leve het semestersysteem, grrrr.

  11. Lalena Says:

    NL: iemand een glas appel Jus d’orange?

  12. clara Says:

    …om de ouders te pesten…
    Indeed. Een ware kwelling. Drie maal per jaar maal vijf gemakzuchtige kinderen = iets wat je uw vijand niet toewenst. Ik denk niet meer helder, maar ben blij dat ik nog adem.

    P.S. Jongste dochter wist vandaag op haar examen niet meer hoe ze ‘bus’ moest vertalen naar het Frans. *huil huil*

  13. tricky Says:

    en toch geef ik haar gellijk: in ’t frans smaakt alles beter!

  14. treiner Says:

    zolang ze maar geen heps zeggen

  15. de zeggenschap Says:

    En ze heeft gelijk! Jambon cuit is oneindig veel lekkerder dan van die gekookte hesp in een natte plastiek zak!

  16. Sjattie Says:

    Rofl. Ik heb zo als 11/12jarige eens heel overtuigend het verschil staan uitleggen tussen argent en zilver *roll*


Geef een reactie

