Schijt een flamingo roze?

  

   Het zelfuitgeroepen potentiëel in huis wil nog beter doen dan zijn zus vorige week :
 
“Groeit kaas aan bomen?”
 
Er bubbelen in mij nu twee bedenkingen :
– Met zo’n titel zou eender welk kinderboek een bestseller worden.
– Iemand geïnteresseerd in de adoptie van een 13-jarig tuigje van de richel? Niet geschikt voor de opruim, vreet als een sprinkhanenplaag en heeft een beperkte kennis van zuivelprodukten.

14 Reacties to “Schijt een flamingo roze?”

  1. de zeggenschap Says:

    Benieuwd naar wat hij denkt van waar de kindjes vandaan komen? Toch de ooievaar zonder condoom?

  2. Stef Flater Says:

    Als je dat beest het juiste eten geeft, zou dat wel kunnen dat flamingo’s roze schijten. Al zou ik niet weten welk eten.
    Uw 13-jarig tuigje is rijp voor een jobke als student op één of ander boerderij. Daar zal hij wel wat bij leren van het boerenstiel. 😉

  3. dehuisvrouw Says:

    Is het de krulzap? Zo ja, laat maar komen 😉

  4. Menck Says:

    Misschien heeft hij wel ‘Zwoerdjesland’ van Annie M.G. Schmidt – waaruit hieronder een citaat – tot zich genomen:

    “Waar de spek aan bomen groeit
    Waar de Leidse KAASBOOM bloeit
    waar de straten en het plein
    helemaal van zwoerdjes zijn
    Ieder huis en ieder hek
    is van boterhammenspek
    en daar tussen bruist een stroom
    niet van modder maar van room”

  5. watervrouwtje Says:

    Blijf maar genieten van dat tuigje op de richel,Zapnimf,geniet zo lang je kan(ze groeien ZOOO vlug
    dag liefs

  6. madameblogt Says:

    Dat “tuigje” is hier ook altijd welkom.

  7. zapnimf Says:

    @Huisvrouw en Madame : ’t Is de zoon, hij die heel de voorraadkast leegfret en dan nog doet alsof zijn maag kan concurreren met die van een biafrakindje.
    Nog emme?

  8. dehuisvrouw Says:

    Ah ja ik had over de leeftijd gelezen. Bwa ja, maar hij gaat teleurgesteld zijn over mijn voorraadkast.

  9. veerle Says:

    Inderdaad een mooie titel. Ik zou zo beginnen schrijven aan dat boek.

  10. zeezicht Says:

    Hahaha… mijn zoon had het vroeger over ‘marsepeinen verzekeringen’, terwijl het over porseleinen zekeringen ging!
    Als ik goed moest nadenken zou ik er nog wel enkele vinden. 😉

  11. Lalena Says:

    verwittig me als er een geldboom in de tuin groeit : )

  12. ysabje Says:

    ge zegt dat die zoals chapignonnen in donkere kelders groeit. en dan stuurt ge het kind naar beneden. en laat het daar zitten. tot aan een toffe fase…

  13. ysabje Says:

    hoewel… dees is in feite al een toffe fase, precies. 😉


Geef een reactie

