Zo opgezogd, zo geschreeven, zo voos, maar o-zo content

  

   Als je jezelf betrapt op het schrijven van ‘opgezogt’, dan mag je een pauzeke inlassen, zeg dat zapnimf het gezegd heeft.
 
Om het nuttige aan het aangename te paren, vlam ik u willens nillens met een tussentijdse balans om de oren :
 
Aantal bestellingen tot nu : 238
Virtuele opbrengst : nog ietsjes meer, want sommige mensen ronden af naar boven.
 
Binnengekomen pecunia  (vanmiddag toen ik eens keek tijdens mijn vorige stop) : € 64
 
Aantal kaartjes reeds onderweg naar u, u en u : 123 (HONDERDDRIEËNTWINTIG ! gelezen?!)

Bewezen : bloggers wonen in gehuchten waar ik, toch wel aardrijkservaringsdeskundige (want ik heb ooit vrijers gehad verspreid over het gehele land), nog nooit heb van gehoord. De Gentenaars zijn in de meerderheid om mij aan te schrijven en eentje ervan heeft bovendien het lef om mij uit te lachen met mijn prijsgegeven naam (overschrijving). Bij deze geven we Jimmy Frey een ferme stamp onder zijn hol.
 
Huidige toestand van uw zapnimf, behalve begiftigd met een ouderwetse naam : stinkend, slaaptekortig (’s nachts werkt het best) en al twee keer buiten geweest, waarvan één keer naar de post. Het lief vond dat dat een blogpost waard was. (Jubel ingetogen, jaja, hij schrijft terug. Ook al wist u helemaal niet dat hij ook blogde…)
 
Ergernis van de week : Mijn blauwtintige ecolines zijn leeg! De zilverinkt doet het niet meer naar behoren. De stiften haperen soms. De sneeuw moet eerst smelten vooraleer ik mijn materiaal kan aanvullen.

Stommiteit van de maand : zeggen dat het voor het goeie  – dood aan de muggen!- doel was. Ik ware van dat geld reeds onder de pannen of in Londen, als de Eurostar zou marcheren.
 
Tegen wie zou ik nog iets willen zeggen ?
Tegen mezelf : Wat voor een stomme vraag is me dat nu?
 
Dat uw aanvraagjes naar wens moge zijn!
Dat ik morgen de tijd vind om eens uitgebreid te badderen. 

Nog niet in uw bus, al wel op mijn fototoestel…

 

10 Reacties to “Zo opgezogd, zo geschreeven, zo voos, maar o-zo content”

  1. de zeggenschap Says:

    De heer Peeters en voorzitter Plop van het Vlaams Kakelkot hebben in mijn naam al tal van muggen op een doodsbrief gezet. Waarvoor geen dank. Die wijn, dat zal voor later zijn. Voor bij de koffietafel. Gezellig.

  2. elke Says:

    dit doet mij eraan denken dat ik vanmiddag absoluut naar de bank moet vlammen om te betalen. Ik zal, om het goed te maken, ook naar boven afronden. Met de onbetaalde rekening van proximus zal ik dat niet doen (en shit, ik heb die weer niet mee… zucht)

  3. clara Says:

    Voor een geschifte juf, doe je dat niet slecht. Mooi!

  4. tijdtussendoor Says:

    Ik moet ook nog betalen, komt in orde, wees gerust 😉
    Doe wat badschuim in uw badje en vergeet geen boek…heerlijk!

  5. gewebkijk Says:

    wat een klus… respect!
    🙂

  6. ed blogt Says:

    Jippie! Ze zien er om op te eten uit, zo mooi!
    Bedankt!
    Alles is prima in mijn bus beland!


Geef een reactie

