Ha! Laat maar komen dat belastingsvoordeel. En het jaar 2010 ook.

  

   Zei ik music for life?
Oeps. Dat is al lang voorbij. Maar de strijd tegen die vettige muggen nog niet.
 
Eerstdaags stort uw zapnimf de bijdragen van 27 opdrachtgevers door naar het Rode Kruis Vlaanderen ( 000-0006566-67 voor als je zelf nog met een teveel aan duiten zit).
Tesamen bestelden zij 259 wijnetiketten, schreven een aantal onder hen in een mailtje dat het resultaat hen beviel (ikke blij). Eentje besliste dat die dingen weggeven zonde zou zijn en wilde er kaders in Ikea voor kopen. Hèhèhè.
 
Ook de mededelingen op de overschrijvingen waren meer dan eens aanleiding voor geniffel.
– ‘Zapnimf for life’ streelde toch een beetje de ijdelheid
– Eén gierige pin zond meteen haar kerstboodschap erbij : “MFL en een zaligen hoogdag’.
– Iemand liet haar zoon betalen en schreef er haar eigen naam onder.
– ‘Bijdrage voor uw schoon actie’. Dat koppel mag hier zelf eens achtergronden in ecoline komen schilderen op grote vellen aquarelpapier. Alles behalve schoon! Wel mooi natuurlijk. 😉
– ‘Kerygma-labels tegen mugbeesten’. Rarara.
– ‘Veel succes’ wenste iemand mij. Dank u bij deze zeer gemeend. Het heeft ook wel geholpen.
– ‘Ed blogt for life’ Dat weten we dan ook weeral.
– Oja en iemand die ze niet eens ontvangen had wist al vooraf waarvoor zij dokte : ’20 stuks geniale etiketten’.
 
259 etiketten die 270,70 euro opbrachten omdat sommigen onder u uit luiheid maar wat naar boven hebben afgerond.
Nu nog te pronken op dit blog, zeer binnenkort gestoken in 54 families die onder een klamboe slapen.
Als ze er nu maar geen spleten in maken!
 
Zoals ik in 2010 ook voor u zalige nachten wens en dagen gevuld met innerlijke rust, een sterke gezondheid en een maximum aan liefde.

10 Reacties to “Ha! Laat maar komen dat belastingsvoordeel. En het jaar 2010 ook.”

  1. madameblogt Says:

    259 wijnetiketten?! Chapeau voor het mooie werk én voor de tijd die je er in gestoken hebt!

  2. Margogogo Says:

    Wow, toch wel een groot succes after all, hé, Zap!
    Sorry dat ik jou niet aan het werk heb gezet, maar dat komt nog. Wacht maar af.
    Prettige feesten en een liefdevol, gezond en gelukkig tweeduizendentien.

  3. Menck Says:

    259! Ik kan me voorstellen dat je daar serieus op gezwoegd hebt. Bewondering alom. Heel veel, zelfs.
    Prettige jaarovergang voor jullie en een zeer succesvol 2010. Hopelijk wordt het het jaar van de ommekeer (ten goede, vaneigens) en van nog meer meetings.

  4. Madam Furtsel Says:

    Woehoooew !! Een echt succes !
    En ik ben ook wreed content, heb gisteren al kunnen scoren met de eerste fles ! :-)))

  5. Madam Frutsel Says:

    En ’t zal de alcohol nog zijn die ervoor zorgt dat ik mezelf – eenmalig !- Furtsel heb genoemd, tssssss.

  6. zeezicht Says:

    Prachtig werk heb je geleverd! Ik heb je kunst al mogen bewonderen, dat wordt een bewaar-item!

  7. breeg Says:

    Schitterend werk is het geworden! Nogmaals mijn dank! (Ook al omdat het me meteen weer een blogpost opleverde :-))

  8. elke Says:

    Gierige pin, gierige pin mijn gat! Ik heb bijna dubbel zoveel gegeven als ik moest. Verdikke…
    😀
    (en het kaartje ligt te wachten tot ik internetgewijs weer jullie adres kon opzoeken. En nu vind ik het niet meer. Verdikke)

  9. dana Says:

    ja, ze zijn héél mooi !
    een tof initiatief !
    spijtig dat ge geen lieke hebt kunnen aanvragen…


Geef een reactie

