Nieuwjaar

  

   Er waren eens twee zussen,
een lieve dikke en een magere teef.
Ze zouden samen ’t nieuwjaarsdiner klussen,
maar bij ’t overleggen liep iets scheef.
 
In plaats van chocolademousse of bavarois of een ijscoup(e),
aten we twee keer supergezonde soep.

21 Reacties to “Nieuwjaar”

  1. madameblogt Says:

    Het wordt voorzeker een gezond jaar
    met dat kokkinnenpaar. 🙂

  2. Margogogo Says:

    ‘k denk dat alleman het nu al weet
    overal waar ge komt schopt gij keet
    en nu gaat ge nog ’s rijmen dat ge zweet
    met die knoert van een poëet in uw reet

  3. Menck Says:

    Soep als dessert; als dat geen trendsetting is!

  4. tijdtussendoor Says:

    Geen Nieuwjaar zonder chocomousse van den bompa hier 😉
    Maar dat van een verkeerde dosis overleg, dat is dan weer heel herkenbaar. Daarom ben ik blij dat het nu tot Pasen duurt vooraleer het nog eens een keer moet.

  5. ysabje Says:

    ’t is moeilij te dichten zonder uw gat op te lichten als er een poeet huist in uw reet… denk ik…

  6. Veerle Says:

    Volgend jaar ter compensatie twee desserts, voila.
    En voor jullie allemaal een heerlijk 2010 gewenst, met minder misverstanden. Hoewel, als ’t maar lekker is.

  7. Lalena Says:

    een leven zonder dessert is als een café zonder bier!

  8. zeezicht Says:

    Soep is lekker en gezond!
    Als dat geen goed begin is?

  9. Blah Says:

    Phehehehehhehehe 😀
    Soms zou ik een vlieg willen zijn om die chaos bij jullie in levende lijve mee te maken 😀

  10. affodil Says:

    Als één van jullie dan nog op ’t idee gekomen was van erwtensoep te maken. Had ge’r tenminste suiker in kunnen kieperen…

  11. veerle Says:

    Volgend jaar twee keer snoep dus!

  12. moekemicheline Says:

    Als het maar plezant en lekker was. Beste wensen!

  13. annava Says:

    ik kocht ne grote pot chocomouse in den delhaize en zei dan dat ik die zelf gemaakt had. En het strafste van al: men geloofde dat nog!
    (tot ik uit mijne rol viel natuurlijk)

    Een aanrader voor wie niet graag kookt! Of voor diegene die het niet kunnen.

  14. dana Says:

    supergezond EN lekker ?

    :-))

  15. zapnimf Says:

    Ah, we dachten dat we nog een taartje overhadden van oudjaar, maar helaas, dat waren we bij huisvrouw in d’r koelkast vergeten.

    Op de koop toe steelt mijn zuster mijn pollepel ook nog.

    ’t Leven is hard.

  16. pelgrim Says:

    Met 2x soep kan je mij niet straffen!
    En ik vermoed dat er heel wat gelachen is.


Geef een reactie

