De deerne en haar eeuwigblijvende zichzelf : een aandachtshoer

 Eén link was er nodig om mijn tweede hoogste bezoekersaantal ooit te halen.
Op 25 juli 2011 zakten 525 nieuwsgierigen af om te constateren dat deze weergaloze fratsen ruim twee jaar in een fletse slaap verkeerden.
Wie doet beter tijdens zijn dut?

Vanaf nu is Mme Zsazsa mijn nieuwe beste vriendin!
Zij schreef dat ik steeds mezelf blijf, waar dan ook.
Nuja, ze bedoelde het misschien net iets minder sereen als het klinkt, maar er bleken toch maar 525 schapen te grazen op haar webwei die dat wel eens wilden uitproberen, mijn zichzelf stilstaande bloguitzicht.

Aan mijn andere bijna beste vriend(in) die een bundel volk doorstuurt via facebook, maak u bekend, want ook vanuit die hoek wordt er aan zapnimfje kijken gedaan. En ik heb daar niet eens een profiel.

Pas nu, helemaal op het eind van mijn zelfverheerlijking, besef ik wat een aandachtshoer ik wel ben.
Het alternatief is een ander blogstuk schrijven…
Nhààààà.

14 Reacties to “De deerne en haar eeuwigblijvende zichzelf : een aandachtshoer”

  1. De Huisvrouw Says:

    Ik natuurlijk, wie anders. Tsk.

  2. middernachtsdromer Says:

    Blijven volhouden deze keer! 🙂

  3. zeezicht Says:

    awel ja, dat was waar we op zaten te wachten: dat jij en je wederhelft terug aan ’t bloggen sloegen!
    wij lachen graag, of is het : ik lach graag?
    neenee, allemaal weten ze waarom ze hier komen lezen! 🙂
    (het was al nostalgisch, je stille blog)

  4. tricky Says:

    en ineens merk ik hier weer leven in de brouwerij… olé, zapnimf is back… ik doe nog steeds mensen flessen wijn kado met jouw sierige plaatjes erop 😉 (om maar te zeggen dat ik je niet vergeten was!)

  5. stefdenflater Says:

    Het bloggen was toch niet hetzelfde. Tussen twee haakjes: ik heb altijd een link van mijn blog naar de uwe gezet. Geen dank. 😛 Trouwens: wie blogt, zoekt aandacht. Daarin ben je zeker niet erger dan de meeste van ons.

  6. chelone Says:

    Jaja, maar tegen Mme Zsazsa is niemand opgewassen. Zij maakt immers kleertjes uit een lor.
    Ik ga trouwens nooit naar mijn statistieken kijken, interesseert me geen zier.

  7. HansDeZwans Says:

    ‘neenee, allemaal weten ze waarom ze hier komen lezen!’, o ja, waarom eigenlijk?
    Met welke tool kun je die statistieken oproepen?

  8. zapnimf Says:

    @ allen en ook aan Huisvrouw : Tutut met of zonder ons, de (blog)wereld is en blijft wel draaien, maar het loon(t) natuurlijk wel, dit soort reacties, nietwaar Des(mond)? (Ik wil niet ondank-baar lijken.)

    Euh… als ik mijn zapnimfstek open via het dashboard, wat ik altijd doe, staan die statistieken er gewoon bij, naast het nieuwe bericht en de laatste reacties. Ge kunt er gewoon niet naast kijken.
    Links vind ik ergens ook nog ‘sitestatistieken’ en daar zie je dan vanwaar en waarnaartoe de passanten trekken.

  9. elke Says:

    De huisvrouw heeft ferm reklaam gemaakt op hare fb. En waarom zit jij daar nog niet op? Hè?


Geef een reactie

