Een harig bobsleemeisje in mijn bed

 Je kan er donder op zeggen, moose voorspelt iedere avond wat hij die nacht zal vertegenwoordigen :

– Vannacht ben ik een bobsleemeisje!
– Ik ga dromen dat ik een onderzeeduikboot ben. (slobbergeluidjes)
– Waarover…? Een vuurpijl, dat lijkt me leuk.
– Is het volle maan? Ah, dan zal ik de prairie ofwel rotsen zijn straks.

Soms is hij ook gewoon een (hele vage) zeer geheime organisatie, het gras onder een koeienvla of de schuifdeur van de Aldi.

De fantast.

Gelukkig ben ik verstoken van zulke buitensporigheden.
Ik eet enkel het bruidsboeket van een collega op in mijn dromen.

 

4 Reacties to “Een harig bobsleemeisje in mijn bed”

  1. appelmoose Says:

    Ik ontken met klem mezelf een schuifdeur van de Aldi gedroomd te hebben. Het dichtste wat daarbij in de buurt kwam was hooguit de cowboy-heen-en-weer-sla-deurtjes in de Fnac.

  2. HansDeZwans Says:

    Ik zou toch maar eens een afspraak met uw psycholoog maken.


Geef een reactie

