Ik zou… ik zou… opzouten

  Daar zag ik de datum van vandaag me aanstaren : 24 augustus 2011.

“Eeeeey,” dacht ik, “ik zou vandaag 20 jaar getrouwd geweest zijn.”
(Over een maand : “Eeey, ik ben vandaag 10 jaar gescheiden!”)

En toen ging het echte leven verder, het leuke leven, met hem.

8 Reacties to “Ik zou… ik zou… opzouten”

  1. Christel Says:

    Hi Zapnimf, ik ken jou enkel via Bloggen, maar laat ik het eens even vertellen. Ik zou, als mijn eerste huweiljk had doorgegaan zou ik 22 jaar getrouwd geweest zijn. Helaas pindakaas, is dat afgelast 8 dagen voor de burgelijke trouw (oh oh, oh wat laat ik hier in mijn kaarten zien, maar soit).

    Maar goed, ik kwam tijdig (ik was godsamme 19 jaar) tot een beslissing. En nu anno 2011, al 12 jaar getrouwd, met een Antwerpenaar, waar ik tot de dag van vandaag nog geen moment spijt van heb!!!

    Life can be strange sometimes….. but I love it.

    Dus hiermee wil ik enkel maar zeggen 8 juni 1989 heeft net hetzelfde gevoel voor mij , zoals voor jou!

    Lots of sharing moments……;

    • zapnimf Says:

      Kaarten kijken? Neen hoor, helemaal niet, wij willen details zoals :
      – hoe kwam dat?
      – was ’t uw beslissing? (ik denk het wel omwille van een later zinneke)
      – geen spijt gehad in de tussentijd tot je huidige man
      – veel losse vrijers tussendoor?
      – wat zei de familie?

      Allez, niet waar. ( Wel waar, maar dat fluister je maar eens in mijn oor) 😉
      Voor de rest zijn we niet curieus.

  2. Veerle Says:

    Allez zeg, dan zijn wij in hetzelfde jaar getrouwd (bij ons was nr. 2 dan wel al in aantocht)

  3. Leen* Says:

    Allé, hieperdepiep hoera dan maar! 🙂

  4. HansDeZwans Says:

    Wie is er tegenwoordig nog getrouwd, totaal niet meer hip.

  5. micheleeuw Says:

    Je bent nu gelukkig en dat is het enige wat (nu) telt.


Geef een reactie

