Ozark Henry zingt. Een beetje vals…

  Misschien is het schredden al een hype geweest in Blogonia.
Weetikveel, ik was er even tussenuit.

Een onbekende cluster belhamels zingen en spelen over het originele geluid. Net genoeg om jezelf af te vragen wat er precies niet klopt. Beeld en geluid komen nagenoeg helemaal overeen. Wie veel tijd heeft en er nog niet van hoorde, test ze allemaal een keer uit.

Maar met die van hieronder heb ik persoonlijk tranen gelachen.

Omdat het niet eerlijk is, kan je hier vergelijken met het origineel.

10 Reacties to “Ozark Henry zingt. Een beetje vals…”

  1. ysabje Says:

    da’s toch hilarisch! opeens wordt ie zo keizielig! ik kende het niet, maar vind het wel erg grappig.

  2. Duvel Says:

    It’s fun for me…

    Kei cool joh

  3. Leen* Says:

    Ik loop het risico om met vanalles bekogeld te worden na deze uitspraak, maar ik doe ze toch: ik vind dat hij altijd zo klinkt!

  4. Duvel Says:

    @Leen, ik vind dat ook wel een beetje . Hij zingt zo nasaal dat ik spontaan een neusspray begin te gebruiken als ik hem hoor.

  5. middernachtsdromer Says:

    Eerlijk gezegd heb ik hem op live optredens al eens meer horen vals zingen hoor. Ik ben dus niet verwonderd 😉

  6. hildeken Says:

    hoe vind je t toch maar allemaal??
    allez ik ben weer een stukje mee met de tijd – schredden begot!
    groetjes zappie en blij dat ik weer kan lezen hier…

    • zapnimf Says:

      *Wuif eens naar hildeken!*

      Op de radio en in de Humo waren ze erover bezig een paar maanden geleden. Hooverphonic heeft zijn karikatuur van youtube laten halen, de flauwerds.

      Aan de anderen : Allez, die vent is toch goed? Ok, hij zingt een beetje door zijn neus en hij is niet moeders mooiste, maar hij heeft mijn Cactusfestival wel al eens in zijn eentje goedgemaakt.

  7. sitycleep Says:

    Als ze mij zouden schredden zing ik eindelijk eens niet vals

  8. micheleeuw Says:

    Mij moéten ze schredden om niet vals te klinken ! 😉


Geef een reactie

