Ver-daasd slapen – ver-prikt wakker worden

  Dit is ons bed.

Ziet ge dat zwarte plekkie?

Ik bedoel : dit is ons bed.

En ik ben een luizige fotograaf, alles beweegt

En dit is een daas. Zo dood als… euhm… een pier.

Ik heb hem vanmorgen doodgeslapen.
Weliswaar net te sloom, want hij heeft me wakkergeprikt.
Rotbeest.

22 Reacties to “Ver-daasd slapen – ver-prikt wakker worden”

  1. HansDeZwans Says:

    Waar zijn die 5 boeken gebleven die op jullie nachtkastje lagen?

  2. zeezicht Says:

    volgens mij zijn de muggen niet talrijker dan anders, maar wel agressiever!
    en zou er een nieuwe soort ontstaan zijn, want je hoort ze niet meer zoemen.
    (of ik ben aan een hoorapparaat toe)

  3. Storm Says:

    Ik vind dat toch wel een beetje uit bed klappen.

  4. Bentenge Says:

    Quasi perfecte bedsymmetrie. Vooral de cola light.

  5. Bentenge Says:

    Quasi perfecte bedsymmetrie. Vooral de cola light.

  6. micheleeuw Says:

    Er zitten dus paarden in jullie buurt. Wat jullie toch allemaal meebrengen van jullie boswandelingen …

  7. Margogogo Says:

    Een bed zit sowieso al broebelevol vieze beesten, een daas kan daar toch ook nog wel bij zekerst

  8. zeezicht Says:

    mmm… een daas dus! en ik begin daar heel stom over muggen!

  9. Madam Frutsel Says:

    En daar ben ik door gebeten in juni en ge ziet het nog !! Niét om te lachen, allé, als ge er zoals ik nogal fel op reageert dus. Hoe groot is de “schade” ?

    • zapnimf Says:

      ‘k Weet het niet, want ik kan uwen beet niet zien vanaf hier? 😉

      Hier valt alles wel mee na wat azijn. Alleen stink ik dan een uur in de wind.

      • Madam Frutsel Says:

        Ah nee, dat heb je niet die reactie waar ik het over had, want daar is geen twijfel over mogelijk 🙂 Laat ons zeggen : het rotbeest prikte me in mijn bovenbeen en ik kon met momenten niet lopen van de zwelling. Véél ijszakskes zijn eraan te pas gekomen en cortisonezalf, na een dag of 4 was ’t ergste voorbij. Maar genant !, want zo mottig lopen wegens dat bovenbeen, maar geen mens die zag waarom (want ’t was defenitely in de need-to-cover-area, dus ’t leek gewoon effenaf alsof ik in mijn broek had gedaan en ermee rondliep. Ge ziet, er zijn nog mensen die met de regelmaat van de klok eens scheef bekeken worden door de buren 🙂

      • zapnimf Says:

        Beste madam Frutsel, ik heb altijd zo’n benen zoals gij het hier beschrijft. Prijs u gelukkig dat het maar voor vier dagen was.

  10. ysabje Says:

    wat zit daar tussen de matras en het bed? is dat een vuile onderbroek? ne zakdoek? de handleiding van de daasdoodslaapkunde?

    • zapnimf Says:

      Hahahahahahahaaa.
      Euh, dat is een snotvod, maar je kan er ook spinnen mee vangen, het stof van de kozijnen halen, wuiven naar de buurman, je bedgenoot verstikken en je erachter verstoppen als de kinderen je komen storen.


Geef een reactie

