Zijn hersens zijn nog met vakantie

  Donderdag : Moose vergeet zijn brooddoos in de koelkast.
Vrijdag : Moose laat alweer zijn boterhammen (dezelfde) achter op de tafel.
Maandag : Jee, hij doet het weer. Deze keer vind ik zijn middageten (nog steeds… jaja) aan het schoenenrek. We spreken hier zelfs niet meer over een ezel.
Dinsdag : Mail moose : schat, er zit schimmel op mijn brood.

Het gaat goed met zijn dieet.

12 Reacties to “Zijn hersens zijn nog met vakantie”

  1. stefdenflater Says:

    Dan had hij beter in plaats van Applemoose de naam Verstrooide Moose gekozen. 😉

  2. zapnimf Says:

    Wat dacht je van : voze appel(moose)?

  3. appelmoose Says:

    Ik ontken alles. Bovenstaand stukje bevat pertinente onwaarheden. Met mijn boterhammen was helemaal niks aan het handje. Alleen de appel bevatte een beetje teveel zwamvlok.

  4. Menck Says:

    Schimmels zijn leveranciers van antibiotica. Dat spaart alvast dokterskosten uit, moet je maar denken.

  5. HansDeZwans Says:

    Zapnimf, je moet je man wat beter verwennen, hij is dat toch waard, niet? Smeer zijn boterhammen ’s morgens, duw vervolgens zijn doos in zijn tas, eventueel met een briefje erin: ‘Schat, ik zie je graag’. ’s avonds zijn schouders wat masseren, eventueel zijn voeten, zodat de stress uit zijn lichaam kan vloeien. Volgens mij is Appelmoose het hier volledig mee eens.

  6. Christel Says:

    Zapnimf legt volgens mij al genoeg eikes onder hare Moose… dan eet hij maar schimmel… heb er ook zo eentje thuis… die neemt ze dan meestal mee naar de auto. Dan gaan ze van de achterbank naar de koffer, tot ik dan boodschappen moet inladen en weer een beschimmelde brooddoos zie staan. Ik breng die dan naar boven, meld dat de boterhammen klaar zijn om tot stof en as weder te keren en dan mag hij schuren.

    Toch allemaal een beetje van ’t zelfde slag hoor die mannen. 🙂

  7. appelmoose Says:

    Hey hey. Ik smeer mijn boterhammen wel zelf he. Niemand kan boterhammen smeren zoals ik.
    Mijn roepnaam is “tweeberen” op het werk.

  8. zeezicht Says:

    mannen die gedurig hun brooddoos vergeten… die gaan ’s middags nogal eens stiekem naar de Quick! 🙂


Geef een reactie

