Vrij naar Leo Sayer : Lange grote glazen

   Working 9 to 5…

Tjoepietjoepietjoepie.
Kleine wasjes, grote wasjes…
Hoebahoebahoeba hop hop hop hoebahoebahoeba hop hop hop…
We dansen de samba, we dansen de sambaaaa…
Dit is de Samsonrock, de Samsonrock…

I’m sure I can dance, I’m sure I can dance…

Long Tall Glasses (Vrij vertaald : lange grote glazen)

27 Reacties to “Vrij naar Leo Sayer : Lange grote glazen”

  1. Suzette Says:

    Kijk, en daarom dans ik nooit. En drink ik niet.
    En…
    …wanneer ben ik eigenlijk zo saai geworden?

  2. Mme Zsazsa Says:

    Hey how, wat is dat hier voor een brute blog!

  3. HansDeZwans Says:

    Ik ben er vrij zeker van Zapnimf, jij bent die bruid op het laatst, die daar in het water valt, niet?

  4. Margogogo Says:

    ’t is daar allemaal wree slibber, da zeggekik

  5. zeezicht Says:

    eigenlijk ben ik toch content dat ik zo niet op tinternet kom… of ’t zou moeten zijn dat iemand mij stiekem gefilmd heeft… neuh, ik denk het niet!

  6. elke Says:

    Goh zeg, ik geloof dat ik ga moeten kijken. Mag ik dan meekloppen? Of motten?

  7. elke Says:

    Allé, ik moest eigenlijk meest lachen met diene mens die een tragen deed en de lampekap op zijn hoofd kreeg. Ben ik nu abnormaal?

  8. Bloem Says:

    Mijn buik doet pijn. Dank u!


Geef een reactie

