Ook hotbabes moeten commissies doen.

   De hele tijd gluren we onopvallend aanpalende woningen binnen.
Onze ommetjes beginnen of eindigen bewust langs deze parkeerstrook.
Een glimp, een glimp zeg ik u, willen deze geïnteresseerden in de mens achter het imago opvangen van de bestuurster van de wagen.

Lieve Jezus beloont de geduldigen der blogland en wel op de laatste dag van onze minivakantie :
Uit een deurgat stiefelt een pronte mokkel, reeds bivakkerend in de verkeerde helft van de 30, in een opzichtig joggingpak geprangd, met haar big shopper naar de auto. Twee tellen later scheurt ze weg.

Blankenberge, Blankenberge, wondermooie stad,
ik wou dat ik het bovengemiddelde zelfvertrouwen van Hotbabe had!

30 Reacties to “Ook hotbabes moeten commissies doen.”

  1. Christel Says:

    En allicht ook met plastieke boobies? 🙂

  2. Menck Says:

    Och, maar Hotbabe is gekend in Blankenberge, hoor. Was die nummerplaat niet toevallig AZR-133?

  3. micheleeuw Says:

    De gepersonaliseerde nummerplaat moest nog goedgekeurd worden of was al afgekeurd maar ze wilden het toch niet laten verloren gaan ?

  4. appelmoose Says:

    Bijna goed Menck. Een cijfertje ernaast gelezen, ge moet uw vergrootglas nog ietske beter aanscherpen 🙂
    En ik moet eraan denken dat Zap haar foto’s nooit verkleind…

  5. Menck Says:

    Toeme, ik twijfelde nog over die twee laatste cijfers. Verkeerd gegokt, dus. 😉

  6. Storm Says:

    De Vlaamse versie van de Pussy Wagon (Kill Bill)! Bestaat nu ook in Anlglo-Antwerpse gepimpte versie van Astrid Bryan (die Hollywoodtrien van TV)

  7. elke Says:

    Zeg! Haalt eens mijn auto van uwen blog!

  8. bentenge Says:

    Hmm. Vind het beetje vreemd geheel. Die dolfijn valt uit de toon. Enne, een bovengemiddeld zelfvertrouwen durft al eens overhellen (niet boezemgewijs) naar arrogantie. Just, ik was het vergeten dat babe en arrogant samenhoren. Hot niet noodzakelijk.

  9. S. Says:

    Ik teken voor het zelfvertrouwen (en eventueel de extra cup als het ni overdreven is), maar de auto inclusief nummerplaat en het jogginspak mag ze houden…

  10. HansDeZwans Says:

    Waarom, waarom staat er hier een foto van een auto in plaats van een foto van de hotbabe zelf? (zingen nu allemaal in koor: wij willen hotbabe zien, wij willen hotbabe zien, wij willen hotbabe zien, …) (je mag die foto ook naar mijn email adres sturen: zienwijwillen@hotbabe.be)

  11. ysabje Says:

    ik had in feite ook gehoopt de hotbabe te zien te krijgen. ge weet de mensen nogal eens curieus te maken zene

  12. Margogogo Says:

    Gelukkig ga ik nooit naar Mont Blanc. Ik kan me ongeveer levendig voorstellen wat voor legkip achter het stuur van zo’n stootkar zit.

  13. zeezicht Says:

    staat daar geen politiewagen achter die van hotbabe?
    persoonlijke bescherming tegen frigoboxtoeristen?

  14. Duvel Says:

    ’t Is een bedrijfswagen. Er rijden er zo nog rond.


Geef een reactie

