Tijd om naar huis te gaan, Blankenberge zit vol geschiften

  Op een prachtige dag in november…

merkten we een paar haaien in het water en een ufo in de lucht.

De zee kabbelde als altijd tevoren.

Het was een vreemde dag : naast UFO’s en haaien stonden er ook pinguïns op wacht.

Ik verbeter : surfers met hun broek op hun enkels. Het bleef een vreemde dag.

Met veel volk daar waar iedereen wil zijn als het 2° C is : surfend in het zeewater.
Logisch toch?

En de ufo? Die verdween in cyberspace.

38 Reacties to “Tijd om naar huis te gaan, Blankenberge zit vol geschiften”

  1. elke Says:

    Ik zie geen haaien. Ben ik nu kleurenblind? Of gewoon tout court blind?

  2. Leen* Says:

    Wij zijn vorig jaar naar Bredene geweest, dat is volgens mij de verzamelplaats voor alle …euhm… ‘speciale’ gevallen. Volgende keer richting den Ollander of Zeebrugge!

  3. bentenge Says:

    Verdemme zeg. Blauwe lucht… Dat is al en UFO op zich.

  4. Christel Says:

    Die Elke toch! 🙂 Haaien zie je enkel als je niet kleurenblind bent ofzo? Gijse zotte doos, zeker wat teveel ijle lucht gesnoven.

  5. Jos Says:

    Zapnimf, je bent er weer! Zie ik nu pas.. Waar was je toch?

  6. Margogogo Says:

    Toch vreemd dat ik dit soort eigenaardigheden nooit opmerk. Laat staan fotografeer. Maar die UFO hing hier gisteren boven mijn huis rond, dat weet ik wel zeker.

  7. veerle Says:

    Zelfs met een blauwe lucht én een UFO erbij krijgen ze mij niet in dat water van 2°C ze!

  8. zeezicht Says:

    tiens, net als Margo zie ik dat allemaal niet aan zee…
    maarja, ik zie dan andere dingen zeker?
    wel plezant zo’n fotoverhaal!

  9. Duvel Says:

    Ah t’ zijn surfers . Ik dacht dat jullie het waren met een groep wandelaars tijdens een wandeling in het Zwin bij hoogwater.

  10. micheleeuw Says:

    Ik ben van voor 1970 en ik kan me nog blauwe lucht herinneren, nu je het zegt. 😉

  11. alevenanoniemalsgijzelf Says:

    In 1976 was ons licht kapot thuis

  12. Margogogo Says:

    bijdeweg: da bennekik hierboven. Dat is verschieten he?

  13. Storm Says:

    Had ge dit in Tengels geschreven dan had ik nog kunnen geloven dat het een hoogzomerdag in Santa Barbara was. Surfhotspot voor IJsberen!


Geef een reactie

