Heeft er iemand een imkermuts op overschot?

   Met al dat groen gedoe van mij. Pfoe.
Om conditioneel niet helemaal af te glijden tot het niveau van een vibrerende frutflubber.
Opgewonden zijn als een Jehova’s getuige die na jaren folders leuren ergens binnengelaten wordt.
Allemaal omdat -hiphiphoera- de fiets terug operationeel is.

En dan pleegt er zo’n megavliegmonster zelfmoord in mijn keelgat.
Als straf heb ik het kadaver daarna nog eens doormidden gerocheld en uitgespuwd. Ha!

Misschien toch maar smikkel dichtklemmen in ’t vervolg?

 

20 Reacties to “Heeft er iemand een imkermuts op overschot?”

  1. elke Says:

    een bij in uw keelgat? Morallé!

  2. bentenge Says:

    Een opgewonden Jehova getuige… Ik kan het me niet voorstellen.

  3. Christel Says:

    Ge hebt Maja De Bij gekilled.. en nu? En nu hé… gaade gij al die trieste kindertjes troosten? 🙂

  4. PACO PAINTER Says:

    Ik weet nat wat erger is, een opgewonden Jehova of een vlieg in mijn strot

  5. zeezicht Says:

    ik ken da: de geneugten van een vlieg in je strot: yakkes…

  6. D. Says:

    Wij hebben jaren geleden ook eens ne mens op een brommerke gezien met een heel rare grijns op zijn gezicht… (remember?) We twijfelden toen nog… ofwel had hij net een mega-orgasme mogen ervaren, ofwel kreeg hij ook al ne keer zo een vliegbeest in zijn eetgat en klemde hij gewoon spastisch zijn tanden op mekaar uit voorzorg…. In ieder geval, ik vergeet die aanblik nooit meer, ook al was het omdat we weer bijna in ons broek pisten van het lachen door onze fantasie die op hol sloeg…

  7. zapnimf Says:

    Kunnen we hieruit concluderen dat mannen met net een orgasme achter de rug spastisch met hun tanden en lippen op elkaar rondhangen?
    Ja hoor, ik herinner mij die gast nog heel goed.
    En eigenlijk trek ik zelf ook zo’n gezicht achteraf.

  8. micheleeuw Says:

    Liever een vlieg dan een bij. Neen, liever geen beesten in mijn keel daarom met de auto. 😉

  9. Margogogo Says:

    Beestjes die in uw keelgat vliegen bij het fietsen zijn gezond, die zitten boordevol proteïnen. Knabbelen en doorslikken moet ge doen. Als ik met de moto rijd en er vliegt iets in mijn mond vliegt dat regelrecht in mijn maag van de snelheid, ik heb dus nooit de kans om te knabbelen. Wees dus blij.


Geef een reactie

