Meehumwiebelnummer tot zen en gzent

  Omdat iedereen zich zo relaxed zou mogen voelen als ik op dit moment.
Gevuld met zon en ontbijt en krietsiekratsieploep enzo.
Klaar om Gent op zijn best te gaan verkennen en zijn terrassen met tof en leutig volk.
Om daarna iemand te doen gaan verschieten die ons niet verwacht.

Daarom en ook een beetje omdat het een van mijn favoriete nummers is op mijn file cd.*
En eigenlijk ook omdat er geen tijd is om zo’n ellenlang vertelsel te gaan typen…
Daarom dus :
(Voor wie goed kijkt, zie je die mens ergens in het filmke murmelen : “Zapnimf, goeie reis voor jou en de jouwen. Vergeet niet af te slaan aan Gentbrugge.”)

*File cd : Schijf met alleen maar meehumwiebelnummers op om je vooral niet te ergeren, in te steken bij ondoordringbare files.

9 Reacties to “Meehumwiebelnummer tot zen en gzent”

  1. zeezicht Says:

    ik fluister je toe: Zapnimf, let op de ronde punten!

  2. micheleeuw Says:

    Veel plezier, doe ze de groeten en geniet van oa. de zon !

  3. stefdenflater Says:

    Afslaan in Brugge mag ook hoor. Het is daar ook niet slecht.

  4. elke Says:

    spijtig dat ik wat mottig was ’s avonds zeg.
    Maareh: wat snijdt diene mens daar open? (en zeg nog eens dat ik niet naar filmkes kijk!)


Geef een reactie

