Pimp up your kak : shit happens

Zo kon ik in het ochtendglorie van gisteren nog net dit riedeltje poëzie ontwijken.

Schijt gebeurt, maar je kan het altijd verbloemen.

17 Reacties to “Pimp up your kak : shit happens”

  1. Christel Says:

    Het was mss de hond zijn laatste portie kak….en daarom dat het werd versierd. Of zijde gij nu gestopt niet enkel voor het fotograferen maar ook om er wat madeliefkes op te strooien? 🙂

    • zapnimf Says:

      Ik zag er nochtans geen dooie hond naast liggen.
      Neenee, als ik het zelf zou doen, is het niet half zo leuk. Iemand vriendelijk had zich daar al mee bezig gehouden.

      • elke Says:

        tuurlijk lag er geen dooie hond naast, het is van een paard. En dat zijn ook geen madeliefjes maar -ik gok beredeneerd- fluitekruid.
        Maar waarom neem jij daar nu een foto van… Ik kan het echt niet bedenken.

      • zapnimf Says:

        Ik dacht dat fluitekruid ergens in mei bloeit.
        Moest den Bart met zijn eigenwijze tuin hier per ongeluk nog eens passeren, schrijft hij het er wel onder, wat het wel is.

        Allez nu?! Ziet gij de poëzie van het geheel niet? ’s Avonds was de hoop al platgereden door een tractor. Zo vluchtig is dat, de schoonheid van het alledaagse.

  2. micheleeuw Says:

    Paarden eten (en schijten) zo’n bloemen, blijkbaar.
    Prachtig gevonden.

  3. Margogogo Says:

    dat ge nu uwen eigen stoelgang al gaat fotograferen, dat vind ik er zwaar over gaan, Zap

  4. bart Says:

    ’t zou wel eens een schermbloemige kunnen zijn. Berenklauw, zelfs.

  5. Menck Says:

    Nogal wiedes: dit is een stinkertje.

  6. elke Says:

    de reuze dus ipv de grote. Tja…


Geef een reactie

