Anomalie van woensdag

     – De wasmachine springt twee centimeter hoog bij het zwieren.
– Krulzap heeft een nota gekregen op school dat ze op gesprek moet komen in verband met pestgedrag. Er stond een dikke dt-fout in (‘haar gedrag is verbetert’).
– Bij het grote winstgevende bedrijf Kelloggs hebben ze nog steeds niemand aangeworven die hun dozen zou kunnen nalezen.
– In het journaal lieten ze ooit bij een item over homo’s een niks gerelateerd stel naaktzwemmers in een zwembad zien.

Awel, op zo’n dagen is het moeilijk bloggen.

Misschien ook wel omdat puberzap nog steeds op de spoed zit met een zere rug na een autoaccident. Later misschien meer.

Bij gebrek aan een kapotte blitse kar… een wazige cornflakesdoos met een scherpe achtergrond.

43 Reacties to “Anomalie van woensdag”

  1. ariadnesdraad Says:

    Ow. Dat is naar, heel naar zelfs. Hoop voor Puberzap én voor jou, dat het allemaal meevalt en ze d’r niks aan overhoudt. Ik duim alvast.
    Hier ten huize is Pruts in de wolken met de felicitaties op ’t blog.
    Ben benieuwd hoe ’t blogverhaal zal verder gaan; ze spreekt al van een eigen blog, dus ’t was precies een goe kadoke! Dankjewel voor de leuke reactie!

  2. Menck Says:

    Hopelijk heeft Puberzap ondertussen de spoedafdeling verlaten zonder erg. Al de rest is bijzaak.

  3. bentenge Says:

    Volgens mij is de Kellogsbikinidinges even irrelevant als de homonaaktzwemmers.

  4. bentenge Says:

    En ik hoop dat alle Zappers zich vandaaG veel beter voelen en dat de rugpijn achter de rug is.

  5. koffiemetmelkensuiker Says:

    Ai! Een autoaccident en een zere rug voor een jong mensje? Dat klinkt niet goed … je niet met een kluitje in het riet laten sturen en doorvragen tot je een deftig antwoord en een manier om te beteren gekregen hebt hoor, die rug gaat nog een heel leven dienst moeten doen!

  6. Christel Says:

    Ik hoop dat het met Puberzap goed is afgelopen! Alvast beterschap!!

  7. veerle Says:

    Oei, zo’n dag waarop alles tegenzit dus…

    Hopelijk is het niet al te erg met Puberzap. In elk geval een spoedig herstel gewenst! (bijna stond er ‘gewesnt’, maar ik heb dus wel iemand die de dingen naleest, ja … ikzelf)

  8. Jos Says:

    Nu verbeterdt met meer vructhen, dus.

  9. Jos Says:

    En ik hoop dat het met de puber ook snel betert, trouwens, natuurlijk.

  10. tijdtussendoor Says:

    Dat klinkt idd niet goed…hopelijk is puberzap snel en veilig thuis en de rest, Menck heeft gelijk, is bijzaak.

  11. Mme Zsazsa Says:

    Er staan borsten op de doos, wie kijkt er dan nog naar de lettertjes?

  12. ysabje Says:

    als ge zo dun zijt als die madam is schrijven niet meer zo simpel he.

  13. Leen* Says:

    Oei, beterschap voor de puber!
    Ik krijg trouwens een beetje koppijn als ik naar uwe foto kijk.

    • zapnimf Says:

      Moet ge weten dat dat de tweede keer is dat ik die doos trok. De eerste reportage was… euh… ook slecht gefocust.
      Voor goei foto’s verwijs ik u door naar Ysabje, Menck, Bart (Eigenwijze tuin), Chelone en mensen die ik waarschijnlijk efkes vergeet. Oon bijvoorbeeld.

  14. Marjelle Says:

    Sterkte met en voor puberzap!

  15. micheleeuw Says:

    Je maakt ons nieuwsgierig over wat er met Puberzap en die auto is voorgevallen. Stof genoeg om te bloggen, zou ik zeggen.
    Ik duim in elk geval dat het niet erg is voor de kleine.

  16. Margogogo Says:

    Speak up, lady. What happened?

  17. zapnimf Says:

    Ow, wat een reacties.
    Niet expres dat ik pas nu reageer, maar ’t was werkendag en daarna nog naar doktorendag (want de spoedarts geeft 1 dag ziekteverlof).
    Puberzap kreunt wat ostentatief en haar rugje, de pezen en de spieren dan, doen zeer, maar op de foto’s was niks van botbeschadiging op te merken. Dat is al goed nieuws dus.
    Tot woensdag moet ze haar rug ontzien (lees ziekteverlof).
    Het verhaal doe ik later nog wel eens. De lomperds! Tegen een geparkeerde auto knotsen.

    Allemaal bedankt!

  18. zapnimf Says:

    Oja. Krulzap (ze snapte het al niet, maar dat wil niks zeggen want ze doet altijd of ze het niet snapt) had niks te maken met dat conflict zei het slachtoffer. Die nota is een maat voor niks. Niet dat ze zo’n lieverdje is, maar toch, ’t is maar dat jullie het weten (gezien de actualiteit).

  19. Menck Says:

    Allez vooruit, dat is al bij al nog goed afgelopen. Even dacht ik dat Puberzap zelf met de auto reed; daar heeft ze onderhand wel ongeveer de leeftijd voor, toch?

  20. zeezicht Says:

    hopelijk valt het allemaal een beetje mee?
    maar over uitspraken: Regi (of hoe schrijf je die naam) op tv: ‘ik gaf haar een staande ovulatie’! yeah right!

    • zapnimf Says:

      Als Regi iets zegt, hoor ik het nooit want ik ga me dan volledig (onvrijwillig) focussen op zijn gebit.
      Ik doe mijn ovulaties zelf. Springend ipv staand.

      Jaja, het valt mee, want ze kreeg tot woensdag voorgeschreven en ik hoor net (is bij papa ondertussen) dat ze vandaag terug gaan werken is op haar stageplaats.

  21. micheleeuw Says:

    Werd er ook een MRI genomen ? Ik heb zelf veel te lang met rugpijn rond gelopen tot ze op de MRI-scan zagen dat ik een ferme hernia had.

  22. Margogogo Says:

    Dat jullie maar rap van haar gekreun af zijn. Of beter: dat puberzap maar rap van haar zeer vanaf is.

  23. Patrick Says:

    This is Life! Zo herkenbaar 🙂

  24. sterreklimt Says:

    Blij te lezen dat het toch nog goed afloopt, dit is altijd heel erg schrikken.
    Kellogg’s zijn trouwens een klucht: blijken ze niet alleen vol suiker te zitten, schrijven kunnen ze er ook al niet. Dat belooft voor de toekomst van de slanke dennen.

  25. Storm Says:

    Ik dacht al dat Krulzap om te pesten met de auto tegen de schoolmuur gereden was!
    Hopelijk is alle “peis en vree” ondertussen


Geef een reactie

