Ik dacht het niet, beste brokkendraaiers met pekes en erwtjes

   Kattenvoerafdeling, sectie achterlijken.
Gesprek tussen debiel en halfverstandje.

“Aay aay, ik heb een idee. Het nieuwe groen is vegetarisch. Gezond.”
“We spreken toch over de kat van katachtigen? De meest uitgesproken vleeseter van de orde der carnivoren?”
“Ja hoor, njammiegroentjes voor poesie. Tjakkaaaaa! Eat this!”
“En je denkt dat dit zal aanslaan bij de consument?”
“Uiteraard. Beetje kleur en variatie doen het altijd goed bij het klootjesvolk.”
“Het kost natuurlijk wel minder dan dezelfde hoeveelheid vlees. Dat is een fijne besparing.”
“Laat ons ervoor gaan : Lucky, brokjes in saus met kip en groenten! Yeah!”
“De baasjes zullen ons hiervoor eeuwig dankbaar zijn. Denk bonus! Denk wereldfaam!”

My cat is pertang not lucky!

34 Reacties to “Ik dacht het niet, beste brokkendraaiers met pekes en erwtjes”

  1. bentenge Says:

    hmmm, ik weet niet hoe ik die laatste foto moet interpreteren… maar ik denk dat onze kat misschien een pondje lichter zou worden.

  2. Christel Says:

    30 gram vlees maar? Ons Marieke die valt om met haar dikke billekes van de Sheba als ze tees zou moeten eten!

    Verscheur ze maar!

  3. HansDeZwans Says:

    Dus de groenten laat hij liggen?

  4. Nina Says:

    Awel ik heb in de week ook wortelen ontdekt in het blik kattenvoer, vond het ook al zo raar

  5. micheleeuw Says:

    Mijn poezen zijn ook uitsluitend vlees eters en laten de groentjes ook liggen voor wie ze wil hebben ! Mijn grote Toyah eet wel graag okkernoten. 🙂

  6. bart Says:

    onze jongsten kan dat ook, zo selectief rond zijn groenselen eten.

    • zapnimf Says:

      Dat was ik al vergeten dat er bij ons eentje bij zat die dan stiekem haar eten onder de kast schoof.
      Niet plezant als je dat ontdekte bij de kuis (die ene keer op drie dat je eens onder de kast dweilde).
      De spaghettisaus moet nog steeds gemixt worden om ze wijs te maken dat er vooral niet veel groen in zit.

  7. ariadnesdraad Says:

    Als ’t aan de kat lag kocht ze Whiskas ? 🙂

  8. Suske Says:

    hier leven mijn katten of vis, droogvoer, vleesbrokken en eentje zelfs op garnalen.
    Men zou voor minder zelf kat willen worden.

  9. stefdenflater Says:

    We hadden ooit een kattin die letterlijk alles at. Als we efkes niet opletten dan zat ze op tafel en at ze uit ons bord en dat was niet enkel vlees. Allerlei groenten at ze, zelfs groenten die de meeste mensen niet graag lusten. Ze was zelfs verzot op groene kool en spaghetti – niet de saus maar het deegwaar. Gaar uiteraard. Ze heeft niet lang geleefd. Door haar vraatzucht heeft ze ook vergif binnen gekregen. 😦
    Misschien moeten ze dat nieuwe voer gewoon worden? 😉

  10. ysabje Says:

    ik denk dat ze dat voor de baasjes doen. die willen ook groenten want dat is in.
    vlees met gras (want katten eten toch ook gras, soms?) zou dat dan wel verkopen?

    en ik zag gisteren een hond die mandarijntjes at.

  11. Marjelle Says:

    Ik ben huisdierloos op een enkele verdwaalde vlieg na (maar ik heb wel een grote pluchen muis). 😉 Over vlees- en vegabrokjes weet ik dus niets.

  12. zeezicht Says:

    ik had vroeger een poedel die alles at: rauwe ajuin, paprika… behalve banaan… omdat het aan haar tandjes bleef plakken! 🙂

  13. Margogogo Says:

    Mijn kat gaat eten wat de pot schaft. Alleen maar groenselen! Da moet zijn eigen eten hebben of wa? ’t Zal gene waar zijn!

  14. Menck Says:

    Katten beschikken niet over de enzymen die nodig zijn om plantaardige materie af te breken. Enfin, zo heb ik het toch altijd gehoord. Volgens mij is kattenvoer met groenten dan ook je reinste verkoopsquatsch.

  15. veerle Says:

    Hier is Poeslief ook zo kieskeurig, hoor. Nu ja, erwten uit blik zijn ook niet bijzonder lekker, he…


Geef een reactie

