De Kim Wilde in mij als een dolle hond door een forest en in zijn zanger

Dit non-event-blog-schrijfsel als nota aan mijzelf :

Zapnimf, neem in het vervolg een balsem en een kam mee naar het zwembad!

Net onder de douche vandaan zag ik eruit als een kwast met dreadlocksgeslierte op het einde.
De herfstlucht als haardroger op de fiets is een fijn gevoel, maar als je dan jezelf terugvindt in het schijnsel van de glazen achterdeur als een Robert Smith in betere tijden (alvast niet haartijden)…
Moose vindt een berg ontplofte pluche op mijn kruin schattig.

Toen ik me de volgende morgen uit bed hees, leek ik op een bosmonster dat in ‘the forest’ van the Cure zou kunnen huizen.

In de loop van de dag evolueerde dat naar iets dat geleek op Samson.
Moose vindt het hondgehalte van mijn kapsel koddig.

Terwijl het met het voorzien van het nodige gerei gewoon dit had kunnen zijn:

Allez ja, misschien toch ook niet helemaal, maar toch een beetje.
Moose vindt Kim Wilde maar niks.

29 Reacties to “De Kim Wilde in mij als een dolle hond door een forest en in zijn zanger”

  1. ariadnesdraad Says:

    Maar : wel lekker multifunctioneel !

  2. Menck Says:

    Ik heb eerbied voor (lees echter: word wild van) jouw Wilde-haren.

  3. HansDeZwans Says:

    Als the Cure ooit naar Sinnersday komt, dan gaat het kot daar te klein zijn. Deze commentaar mag je volledig als nutteloos beschouwen.

  4. Christel Says:

    Let the “Wilde” beast go zou ik zeggen, de Moose kan er enkel maar dolle pret mee beleven! 🙂

  5. stefdenflater Says:

    Het kan nochtans plezant zijn in la forêt. Gezonde lucht, boompjes, een beetje wind, … Dat uw kapsel er dan wat wilder uit ziet: who cares. Het bewijst dat je je wilde haren nog niet kwijt bent. Een levenslustige madam als jij mag er levenslustig en een beetje wilde uitzien.

  6. Jos Says:

    Alles, alles beter dan die hond! Zelfs Kim Wilde.

  7. veerle Says:

    Moose die niet van Kim Wilde houdt? Zijt ge uzelf niks aan ’t wijsmaken?

  8. Marjelle Says:

    Ik vind dat hondgehalte van je kapsel ook wel wat hebben. 😉

  9. micheleeuw Says:

    Ik moet (veel) geld geven voor een Cure-kapsel of zelfs een Samson-kapsel. Altijd rechtdoor gaat het bij mij dus zeker geen balsem nodig en de wind als kam is goed genoeg. Zo is het overal iets, hé.

  10. elle Says:

    You made my day!! Deze post heeft me doen schaterlachen *pinkt een lachtraantje weg*.
    (Niet dat ik me wil verkneukelen in jouw haar-perikelen wel te verstaan, I feel your pain.)
    Samson…hondgehalte *gnuif* … hihihihi!

  11. Margogogo Says:

    Gij hebt tof haar, Zap. Net gelijk dat ge nen toffen hof hebt. Ik ben daar graag.
    In uwen hof, bedoel ik. Niet in uw haar.

  12. Johnk686 Says:

    Hi there! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a marvellous job! ceaggeebfcee


Geef een reactie

