D’r zit er eentje naast vandaag!

   Mijn vrienden zijn speciale karakters, sturen zomaar sms’en die er een maand naast zitten.

“D’r is er eentje jarig vandaag! En ze mag/kan nog veel toert vreten. Geniet van een superdag en laat je nog eens extra verwennen he! Dikke x”

Dankuwel Frie, daar vanaf uw Franse berg, maar probeer volgende maand nog eens en dan voor echt!

Maar ik ga morgen wel taart eten. Zomaar, omdat er tofferds rondlopen.

9 Reacties to “D’r zit er eentje naast vandaag!”

  1. micheleeuw Says:

    Alsvast gelukkige verjaardag ! (Voor het geval ik het volgende maand vergeet) 😉
    Smakelijk !

  2. Christel Says:

    Ik weet nog steeds dat het volgende maand is.. 🙂

  3. Margogogo Says:

    Beter te vroeg dan helemaal niks. Prettige paashaas alvast.

  4. Marjelle Says:

    Ze was wel erg op tijd, maar ja, als je lekker ergens op een Franse berg zit dan speelt tijd geen rol meer… 😉

  5. zapnimf Says:

    @ allen : De generale repetitie was alvast geslaagd, ik verwacht jullie over een maand nog eens.


Geef een reactie

