Ik denk aan alles, alleen niet op het gepaste tijdstip

    “Neenee, slaap rustig verder, we halen het containerpark toch niet meer. Dat sluit over zes minuten.”
Moose schrikt zich een halve meter springstoot van de matras en frazelt : “Alsof jij eraan gedacht had.”
“Tuurlijk heb ik eraan gedacht, enkele uren geleden, maar toen was je mij net aan het euh… strelen, denk je toch niet dat ik dan zoiets ga zeggen?”

De rest van de dag was van hetzelfde kaliber : uitblinken in relaxen/niksen/lezen/ontbijten -allez, lunchen- op terras in pyjama.

Alle bladeren zien ineens ros.

15 Reacties to “Ik denk aan alles, alleen niet op het gepaste tijdstip”

  1. bentenge Says:

    Ach, het containerpark. Was het zaterdag vandaag?

  2. toomawashi Says:

    ah rosse bladeren zijn zo schoon 🙂

  3. micheleeuw Says:

    Tijdens het euh … strelen aan contairenparken denken ? Tsss ! 🙂

  4. Christel Says:

    Luie doezen begot!!!! 🙂

  5. ariadnesdraad Says:

    Er zijn toch wel gezelliger dingen dan een containerpark om aan te denken, niet ?

  6. Margogogo Says:

    Allez, daarmee weten we ook weer waarmee het Zapmoosekoppel zich allemaal bezighoudt.

  7. veerle Says:

    Om zes voor half één nog in bed liggen… oh,zalig… wat droom ik daar van… onze wekker komt steevast om negen uur de trap opgelopen en roept: tijd om op te staan… ik heb honger!

  8. Nina Says:

    Haha, gijlie zijt wel ochtendpoepers he!


Geef een reactie

